past deze stator?

SfeRox

sfera gaat hard :P
eey zoals sommigen al weten is mn stator van mn binnendraaier kapot.

ik ben dus opzoek geweest naar een nieuwe stator maar kon er nergens 1tje vinden, na lang zoeken toch nog 1 gevonden op een duitse site
maar nu weet ik niet zeker of deze wel past in verband met mn rotor:?
en ik weet ook niet of er uberhaupt verschil in stators zit bij italkit dus als iemand mij ff kan vertelle dat die dingen 100% allemaal het zelfde zijn dan kan ik hem kopen ;)

30461big.jpg


dat is hem niet op de stekkers letten want daar beun ik zo ff anderen aan als het moet :D
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt zelf de rode selletra neem ik aan?

Als jij er andere stekkers op kan beunen zou het moeten passen neem ik aan :)
 
jah zo dacht ik ook maar ik ben bang als ik hem dan straks thuis heb liggen na veel moeite dat de diameter van mn rotor groter of kleiner is dan die van die stator..
 
Daar heb je gelijk in. Maar dat weten de mensen hier ook niet, hiervoor moet je die winkel waar je deze stator hebt gezien even mailen :)
Zij weten hier vast meer over
 
is op een duitseinternet site! dus jah k kan nie passe of meten.

en ik vroeg het omdat misschien wel meerdere mensen er ervaring mee hebben en me misschien iets kunnen advieseren.
 
;s

Jonge.. dat ding past 100% hij is voor de p3356 rotor en die is 58mm geloof me
heb dat ding trouwens wel eens vaker gezien op een scoot.
maare je mag ook wel een x vertrouwen in me hebben.. O-)
enne k snap niet waarom je nou alweer een topic opend als je die rzt gemaild had gaven hun je gewoon antwoord :S


edit: gemaild..en hij is de opvolger van de rode, blauwe etc
alleen er moesten 3 lange boutjes in en niet meer zoals vroeger
2 lange en 1korte :D
 
Last edited:
MCGyver said:
Jonge.. dat ding past 100% hij is voor de p3356 rotor en die is 58mm geloof me
heb dat ding trouwens wel eens vaker gezien op een scoot.
maare je mag ook wel een x vertrouwen in me hebben.. O-)
enne k snap niet waarom je nou alweer een topic opend als je die rzt gemaild had gaven hun je gewoon antwoord :S


edit: gemaild..en hij is de opvolger van de rode, blauwe etc
alleen er moesten 3 lange boutjes in en niet meer zoals vroeger
2 lange en 1korte :D


haha gek :P ik heb wel vertrouwe in je maar mag het toch wel ff voor de zekerheid vragen.. en mailen heb ik vandaag gedaan om te vragen of ze naar NL bezorgen en wat het me exstra kost.

dus hopelijk morge een mailtje terug



enne polini selettra? :rolleyes:
 
Sfera LC said:
is op een duitseinternet site! dus jah k kan nie passe of meten.

en ik vroeg het omdat misschien wel meerdere mensen er ervaring mee hebben en me misschien iets kunnen advieseren.

Om die maten moet je ook mailen sletje :p
Zij hebben het product in hun assortiment. Dus als het goed is weten zij hier wel wat over en kunnen ze het eventueel voor je opmeten. Als je niet goed bent in Duits doe je het eventueel in het engels :henko:
Succces ermee })
 
kaj said:
Ik had een jongen een pm gestuurd die zijn selettra verkocht, maar die had daarbij een nieuwe stator. Deze had hij gekocht bij MBV in Leimuiden voor 82,50,-
Groet kaj,

//edit// Dit is hun site ;) http://www.mbv-scooter.nl/

die jongen ben ik dus en dat klopt idd. BTW alle selettra stators zijn uitwisselbaar. Het is bijv. ook mogelijk je italkit rotor digitaal te maken mbv. een emprom+bobine van een malossi/polini setje.
 
ust power said:
die jongen ben ik dus en dat klopt idd. BTW alle selettra stators zijn uitwisselbaar. Het is bijv. ook mogelijk je italkit rotor digitaal te maken mbv. een emprom+bobine van een malossi/polini setje.

eprom heb ik al 8) alleen ik moet nu nog die stator hebben maar ik ga er nu wel van uit dat het zou passen dus morgen word er ff heen gebelt voor duidelijkheid, en deze stator kost me daar 50 euro exclusief verzenden :*
 
Sfera LC said:
eprom heb ik al 8) alleen ik moet nu nog die stator hebben maar ik ga er nu wel van uit dat het zou passen dus morgen word er ff heen gebelt voor duidelijkheid, en deze stator kost me daar 50 euro exclusief verzenden :*
lkkr bij elkaar geraapt zooitje wordt t dan:P italkit rotor malossi bobine en eprom en een selettra stator:P maja als t loopt... en die bevestigingpunten zien dr t zelfde uit dus moet idd passen volgens mij...

En opvolger van de blauwe stator?8P welke selettra stator is dr blauw dan...?
 
Je hebt ook een stator van selettra voor een puch maxi enzo, die is ook blauw..}) maarja alle stators zijn identiek allemaal -P3356E-
* Een nieuw type stator zou op zn minst wel een ander serienummer hebben lijkt me dan :rolleyes:
 
Back
Top