streetscraper
Well-Known Member
ik heb dus een booster/bws gekregen en ben die dus aan het opknappen. Hij is wel al erg oud (14 a 17 jaar of zo, een van de allereerste gebouwd dus --> met trommelrem vooran nu vraag ik me al een tijd af (en vind er ook bijna niks over) verschilt het blok van de eerst gebouwde booster (bv bouwjaar 1993) qua wielnaaf of zo met de latere oude modellen (bv bouwjaar 2002)?
wat ik graag wil achteraan als velg is:
* 12"
* 13" tnt
* 13" sr sd
maar past dit wel |( ik vind dat dus nergens. En qua voorvork, ik heb nu zo'n trommelrem voorvork met rubbers. Verschilt het balhoofd van de eerst gebouwde booster (bv bouwjaar 1993) met die van de latere oude modellen (bv bouwjaar 2002). En kan ik met andere woorden een schijfrem voorvork monteren met daarin dus een grotere velg (12" of 13" tnt of zo. ALs iemand mij hierbij kan helpen, er is er weinig te vinden over de alleerste boosters/bws. Mijn bws/booster ziet er zo uit (let niet op de staat, zijn nog de oude kappen :|)
wat ik graag wil achteraan als velg is:
* 12"
* 13" tnt
* 13" sr sd
maar past dit wel |( ik vind dat dus nergens. En qua voorvork, ik heb nu zo'n trommelrem voorvork met rubbers. Verschilt het balhoofd van de eerst gebouwde booster (bv bouwjaar 1993) met die van de latere oude modellen (bv bouwjaar 2002). En kan ik met andere woorden een schijfrem voorvork monteren met daarin dus een grotere velg (12" of 13" tnt of zo. ALs iemand mij hierbij kan helpen, er is er weinig te vinden over de alleerste boosters/bws. Mijn bws/booster ziet er zo uit (let niet op de staat, zijn nog de oude kappen :|)
Last edited: