cozmo Retired 21 November 2002 #1 Ik vroeg me af op NRG velgen op een SR passen heb DD minarelli horizontaal.
H Henk_de_mol Old skool member 22 November 2002 #3 Lijkt me logisch dat dat niet past.. Maten kloppen voor geen meter.. Upvote 0 Downvote
cozmo Retired 22 November 2002 #4 hhhmmzzz... jammer. Dacht ook wel dat ze niet paste. NRG heeft 3 schroeven en SR velg 1. Mja even zeker weten. Upvote 0 Downvote
hhhmmzzz... jammer. Dacht ook wel dat ze niet paste. NRG heeft 3 schroeven en SR velg 1. Mja even zeker weten.
Teunios Banned 22 November 2002 #5 Originally posted by cozmo hhhmmzzz... jammer. Dacht ook wel dat ze niet paste. NRG heeft 3 schroeven en SR velg 1. Mja even zeker weten. Click to expand... Als je dat weet.. Ga jij het dan nog vragen :? Upvote 0 Downvote
Originally posted by cozmo hhhmmzzz... jammer. Dacht ook wel dat ze niet paste. NRG heeft 3 schroeven en SR velg 1. Mja even zeker weten. Click to expand... Als je dat weet.. Ga jij het dan nog vragen :?
William VR6 Scooterbase Mod 22 November 2002 #8 Originally posted by Tim dat is wel lompste wat je kunt doen |( Click to expand... mwa, als hij dat leuk vind. Upvote 0 Downvote
Originally posted by Tim dat is wel lompste wat je kunt doen |( Click to expand... mwa, als hij dat leuk vind.
Menn0 Ouwe plakkert 23 November 2002 #9 Uhm is niet van mij hoor . Heb plaatje van forum hier Upvote 0 Downvote
Dixon@Corsa Well-Known Member 23 November 2002 #10 Wil je 3 spaakvelgen? Misschien beta of oude sr Upvote 0 Downvote
Big B NRG Well, this is awkward 23 November 2002 #11 het ging hem eigenlijk om het frezen van die velgen...(NRG velgen). ik wilde dat ook graag net als wat ik heb gedaan bij mijn velgen Upvote 0 Downvote
het ging hem eigenlijk om het frezen van die velgen...(NRG velgen). ik wilde dat ook graag net als wat ik heb gedaan bij mijn velgen