J jordyc gilera dna! 9 April 2008 #1 ooi, In me blok zitten half afgebroken pasbussen, waardoor ze niet meer de carterkap halen zegmaar.. Zijn de pasbussen per se nodig, of kan het ook zonder? Zoja, hoe haal ik die afgebroken bussen eruit? Verwarmen met gasbrander? laterss
ooi, In me blok zitten half afgebroken pasbussen, waardoor ze niet meer de carterkap halen zegmaar.. Zijn de pasbussen per se nodig, of kan het ook zonder? Zoja, hoe haal ik die afgebroken bussen eruit? Verwarmen met gasbrander? laterss
melf #50 Well-Known Member 9 April 2008 #2 je zou je eruit kunnen halen , beetje tikken met een beitel oid , maar het hoeft er niet perse in te zitten ,het kan zonder. Upvote 0 Downvote
je zou je eruit kunnen halen , beetje tikken met een beitel oid , maar het hoeft er niet perse in te zitten ,het kan zonder.
J jordyc gilera dna! 9 April 2008 #3 melf #50 said: je zou je eruit kunnen halen , beetje tikken met een beitel oid , maar het hoeft er niet perse in te zitten ,het kan zonder. Click to expand... oke tnx, binnekort gaat het blok er tog onderuit dus kan dan wel gelijk ff Upvote 0 Downvote
melf #50 said: je zou je eruit kunnen halen , beetje tikken met een beitel oid , maar het hoeft er niet perse in te zitten ,het kan zonder. Click to expand... oke tnx, binnekort gaat het blok er tog onderuit dus kan dan wel gelijk ff
J jordyc gilera dna! 14 April 2008 #4 melf #50 said: je zou je eruit kunnen halen , beetje tikken met een beitel oid , maar het hoeft er niet perse in te zitten ,het kan zonder. Click to expand... hmm.. het wil dus niet egt lukken met de beitel.. is er ook nog een andere manier waarop het makkelijker gaat ofso? (verhitten oid) Upvote 0 Downvote
melf #50 said: je zou je eruit kunnen halen , beetje tikken met een beitel oid , maar het hoeft er niet perse in te zitten ,het kan zonder. Click to expand... hmm.. het wil dus niet egt lukken met de beitel.. is er ook nog een andere manier waarop het makkelijker gaat ofso? (verhitten oid)
melf #50 Well-Known Member 14 April 2008 #5 verhitten en DAN voorzicht met een beiteltje of doorslagje oid.. Upvote 0 Downvote
Martijn_import Banned 14 April 2008 #6 of je meet de diameter en je boord het voorzichtig uit Upvote 0 Downvote
RoP#52 Well-Known Member 14 April 2008 #7 bij piaggio nieuwe model zijn ze zeker wel nodig, omdat ze ook je achteras ondersteunen. en als ze er niet in zitten, klopt je kickstarter uitlijning ook niet meer. tevens de bendix van je electrische start zit ook niet meer uitgeleind Upvote 0 Downvote
bij piaggio nieuwe model zijn ze zeker wel nodig, omdat ze ook je achteras ondersteunen. en als ze er niet in zitten, klopt je kickstarter uitlijning ook niet meer. tevens de bendix van je electrische start zit ook niet meer uitgeleind