This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Panasonic Lumix DMC-FZ28

Status
Not open for further replies.

Melv16

Gewoon Melvin..
Hallo,

Tot mijn grote teleurstelling moet ik afscheid nemen van mijn fotografiehobby. Ik heb op het moment 3 hobbys die alledrie erg duur zijn. Ik vind zelf dat ik maar met 1 hobby moet stoppen, zodat ik de andere 2 beter kan financiëren. Mijn andere 2 hobbys zijn namelijk scooters en gitaar spelen.

Ik heb de camera 10 maanden geleden nieuw aangeschaft. Toendertijd kostte dit alles mij € 339,76. Ik ben altijd heel erg zuinig op de camera geweest. De lens is altijd schoongemaakt met een speciaal reinigingsmiddel en een zachte microvezeldoek. Hierdoor is er dus ook nog geen 1 (!) krasje te bekennen op de lens. Ook heb ik altijd de lensdop erop gedaan als ik geen foto's aan het maken was.

De camera heb ik ook nooit laten vallen. Naar mijn idee als hobbyist maakt de camera foto's van uitstekende kwaliteit. Ik kan u enkele voorbeelden toesturen via email. Het is natuurlijk geen spiegelreflex camera maar hij is tenslotte ook niet zo duur als zo'n type camera.

Ook zit er een handige filmfunctie op de camera. Hiermee kun je filmen in 720p HD-kwaliteit! De filmpjes zijn van zeer goede kwaliteit.

Verder zit er bij:

- 1x 1gb en 1x 8gb geheugenkaart
- 1x zonnekap
- 1x handige draagtas
- 1x riem voor aan de camera zodat je hem aan je nek kunt hangen
- 1x lensdop
- Originele verpakking met alle boekjes, software, kabeltjes en oplader

Misschien dat ik nog wel iets vergeten ben om erbij te zetten maar voel je vrij om vragen te stellen.

Met Vriendelijke Groet

Melvin Verstappen

Status
Not open for further replies.