pakkingen

jalabie

Well-Known Member
hej,

ik ben al even in het bezit van een gilera runner uit 2004 (oude model). maar ik vraag me af waar allemaal pakkingen tussen moeten. en wanneer een gewone pakking en wanneer een vloeibare pakking. dus waar en wat voor een.

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ej heb je misschien een link van een complete set want ik kan het echt niet vinden. het is niet zo dat ik alle pakkingen opnieuw wil monteren. ik wil gewoon weten welke er allemaal tussen horen te zitten. hij is tweedehands en ik vermoed dat er een hoop missen.
 
als je niet goed weet waar pakkingen horen te zitten, lijkt het me ook niet verstandig om zelf (alleen) beginnen je scooter uit elkaar te halen.
als je even aangeeft wat je wil gaan los halen, kan er ook gezegd horen waar een pakking tussen moet.

en ohja, je geeft aan dat je denkt dat er wat pakkingen missen.
als dit belangrijke pakkingen waren die missen, zou je scooter niet of nauwelijks lopen, dus de essentiele pakkingen zullen er allemaal mooi tussen zitten:)

succes ermee.
 
daarom zeg ik waaraan te beginnen. ik heb nooit gezegd dat ik ergens aan ga beginnen. nu iemand die me wel probeert te helpen. blijkbaar weten de twee posters hierboven ook niet waar de pakkingen allemaal horen te zitten. dus mijn vraag nog een keer. Waar horen allemaal pakkingen tussen bij een gilera runner 2004. alvast bedankt
 
haha peerox kijk hoe blij je doet. "als er zo gereageerd word". kijk terug wat ik gepost heb, het is niet eens onbeleefd of iets in die trend. enigste wat ik wil weten waar horen allemaal pakkingen tussen. krijg ik als antwoorden zou je er dan wel aan beginenn als je dat al niet weet. ik heb niet eens gezegd dat ik uberhaubt ERGENS aan ga beginnen ? en ja natuurlijk weet ik wel waar de meeste pakkingen horen te zitten, maar ik had in eerste instantie toch graag een compleet lijstje gehad waar er allemaal pakkingen horen te zitten. en ik begrijp wel dat het merendeel van hier mee praat met "the melf #50" want hij is DE man van scooterforum.net maargoed ik heb echt het vermoeden dat hij niet weet waar ze allemaal horen te zitten anders had hij ze wel gepost in eerste instantie zonder een vraag te "beantwoorden" met een vraag. mja als ik hier me antwoord niet krijg ben/kom ik er wel op een andere manier achter (niet aanvallend bedoeld). dus al zou iemand het nog wel weten... en @ anne ik heb me cilinder al eens vervangen ;)
 
ja eerlijk gezegd vind ik ook dat er een beetje stom wordt gereageerd op je vraag, en ik twijfel er niet aan dat melf50 het weet maargoed

er zit ook nog pakking tussen je vertandingsdeksel als het goed is, en tussen je membraan en carter, en tussen spruitstuk en membraan ook nog misschien
 
cilinder-carter
cilinder-cilinderkop
cilinder-uitlaat (met dank aan Robzorz)
linkercarter helft-rechtercarter helft
carter-membraam
carter-vertandingsdeksel
carter-carterkap (af fabriek bij minarelli)
spruitstuk-membraam (soms)

overigens wil ik benadrukken dat als iemand het moet weten, dat het dan melf wel is, dus trek die jongen absoluut niet in twijfel.
 
Last edited:
Back
Top