B ben7 Well-Known Member 9 March 2006 #1 heej, ik kan toch ook gewoon vloeibare pakking gebruiken,ipv de originele koppakking he? gaat over de buitenste (grootste)pakking zeg maar.
heej, ik kan toch ook gewoon vloeibare pakking gebruiken,ipv de originele koppakking he? gaat over de buitenste (grootste)pakking zeg maar.
J jantesselaar Rally rijder 9 March 2006 #2 ik denk dat ie dan gaat lekken maar je kan het proberen Upvote 0 Downvote
Slomos! Well-Known Member 9 March 2006 #3 Ik zou het niet doen als ik jou was, Een koppakking heb je in verschillende diktes, je moet uiteraard de goede erin doen om precieze afstand te houden tussen zuiger en cil. kop. Smeer jij er veels teveel tussen dan heb je een te grote afstand lijkt me en dat zal niet goed zijn voor je prestaties. Correct me if i'm wrong Upvote 0 Downvote
Ik zou het niet doen als ik jou was, Een koppakking heb je in verschillende diktes, je moet uiteraard de goede erin doen om precieze afstand te houden tussen zuiger en cil. kop. Smeer jij er veels teveel tussen dan heb je een te grote afstand lijkt me en dat zal niet goed zijn voor je prestaties. Correct me if i'm wrong