He,
Er zit een pakking tussen het membraan en het carter.. maar hoort er ook een pakking te zitten tussen het spruitstuk en het membraan??
Alvast bedankt
volges mij geen rubberen ring.. maar is het echt nodig of niet? want anders kan ik zon pakkingsetje gaan kope vor 10 eurie en da vink beetje veel voor alleen die pakking..
Op mijn F-50 (Morini) zit ook geen pakking tussen membraan/spruitstuk. Deze bestaan niet eens... Het membraan valt volledig in het blok, en tussen spruitstuk/carter zit wel een pakking. Weet niet hoe dit bij je rox zit?
Op mijn TGB zat er wel pakking tussen, aangezien die kapot ging toen ik t demonteerde heb ik het hele zootje in elkaar gezet met vloeibare pakking. Kan sowieso geen kwaad denk ik :?
er hoort std alleen tussen het membraan en carter , het spruitsuk word afgedicht door een rubberen rand , bij een std scooter gewoon zo monteren bij redelijke setups kun je wat silicone pakking er tussen doen.
Op mijn F-50 (Morini) zit ook geen pakking tussen membraan/spruitstuk. Deze bestaan niet eens... Het membraan valt volledig in het blok, en tussen spruitstuk/carter zit wel een pakking. Weet niet hoe dit bij je rox zit?
en tussen het membraan en spruitstuk van Morini kun je het beste wel wat siliconepakking doen , de kans bestaat dat ie tussen het membraan en spruitstuk zou gaan kunnen lekken