pakking membraan/spruitstuk Aerox

nickmeister

Well-Known Member
He,
Er zit een pakking tussen het membraan en het carter.. maar hoort er ook een pakking te zitten tussen het spruitstuk en het membraan??
Alvast bedankt :)

Advertisement - register to remove this

Op mijn F-50 (Morini) zit ook geen pakking tussen membraan/spruitstuk. Deze bestaan niet eens... Het membraan valt volledig in het blok, en tussen spruitstuk/carter zit wel een pakking. Weet niet hoe dit bij je rox zit?

Op mijn TGB zat er wel pakking tussen, aangezien die kapot ging toen ik t demonteerde heb ik het hele zootje in elkaar gezet met vloeibare pakking. Kan sowieso geen kwaad denk ik :?

er hoort std alleen tussen het membraan en carter , het spruitsuk word afgedicht door een rubberen rand , bij een std scooter gewoon zo monteren bij redelijke setups kun je wat silicone pakking er tussen doen.

Cipher said:
Op mijn F-50 (Morini) zit ook geen pakking tussen membraan/spruitstuk. Deze bestaan niet eens... Het membraan valt volledig in het blok, en tussen spruitstuk/carter zit wel een pakking. Weet niet hoe dit bij je rox zit?

en tussen het membraan en spruitstuk van Morini kun je het beste wel wat siliconepakking doen , de kans bestaat dat ie tussen het membraan en spruitstuk zou gaan kunnen lekken

Back