Pakking cilinderkop

jiggyland

Jaguar RoxX
Hoi allemaal,

heb al ff last van het lekken van kvs, nu had ik het probleem gevonden, door te hoge edruk in het kvs bakje is me pakking in die stop van het bakje kapot, dit is te weiten aan een kapotte cilinderkop pakking.

nu moet ik me kop laten afvlakken, maar heeft iemand een idee wat dat kost ?

ik rij nu met een MHR 50 snel, kost het mij meer dan een nieuwe DR70 ?

of heeft iemand anders een tip voor cilinder ? ik moet vooral trekkracht hebben ipv snelheid...

setup :

Cil ????
Power1 vario
Hebo verstelbare koppeling
Stage 6 pro repl. chroom
17.5mm dellorto

ik laat het wel bij de dealer doen...

grtz
 
Advertisement - register to remove this

Trekkracht en top gaan samen.

Maar een 70CC zorgt voor een flinke trekkracht. Top natuurlijk ook maar vooral het trekken.
 
ja ik weet't wel, maar ik weel geen "snelle" 70, hy hoeft geen 120 te gaan =)

maareu wat kost zo het afvlakken ? als dayt te veel kost koop'k wel een nieuwe cilinderkit...
 
Met een 70 CC ga je geen 120 hoor... Maar ik snap je punt.
Dan heb je nog een 'snelle' 50cc.
Kosten van afvlakken weet ik niet.
 
ik wil gewoon wat meer koppel onderin, met m'n MHR 50 heb ik die vooral rond de 30-60 km/h met een top van 85...

wil die top behouden maar onderin meer koppel...
 
Klopt, was ik vergeten.
Maar hij ging erop in dat hij trekkracht wilde.
Naja dan geef ik een tip.
Maarja ik snap je wel, dat was geen antwoord op z'n vraag.

OT, kan je niet op een site vinden hoe duur dat afvlakken is?
 
gewoon een nieuwe kop aanschaffen ben je beter af;)
zeg nou zelf een malossi 50 of een dr 70?? Dr is echt rommel
als je zonder problemen wilt rijden dan moet je malossi blijven rijden. dr is gewoon troep

ps. al gekeken of je standaard kop van je orginele cilinder erop past als je die nog hebt? probleem opgelost;)

vaak passen orginele kop gewoon op een snelle 50cc ( soms zelfs op een 70cc )
 
gewoon een nieuwe kop aanschaffen ben je beter af;)
zeg nou zelf een malossi 50 of een dr 70?? Dr is echt rommel
als je zonder problemen wilt rijden dan moet je malossi blijven rijden. dr is gewoon troep

ps. al gekeken of je standaard kop van je orginele cilinder erop past als je die nog hebt? probleem opgelost;)

vaak passen orginele kop gewoon op een snelle 50cc ( soms zelfs op een 70cc )

Gast wal lul je nou? DR is troep?
Vergelijk een malossi 70cc tegen een DR70 en je ziet dat er amper verschil inzit, behalve dat die van malossi een stuk duurder is.

Verder weet ik niet wat de rest van je setup is, maar als je zo ongeveer alles standaard hebt, behalve vario / koppeling en een Yasuni R / Gianelli Shot dan zou ik sowieso eerder voor een DR70 gaan als je veel koppel wilt.

Het koppel van een DR 70cc ga je iig moeilijk halen, tenzij je er dan nog flink wat geld tegenaan gooit.
 
scarrie daar heb je helemaal gelijk in dr zijn goede cilindertjes allen je moet ze netjes inrijden dan gaat het erg lang mee maarja je kan hem gewoon wat ik zei doen en dan weet kijken of het gelukt is dan zo niet dan moet je pas over een 70 gaan praten
 
scarrie daar heb je helemaal gelijk in dr zijn goede cilindertjes allen je moet ze netjes inrijden dan gaat het erg lang mee maarja je kan hem gewoon wat ik zei doen en dan weet kijken of het gelukt is dan zo niet dan moet je pas over een 70 gaan praten




neem is 2scooters en een malossi 70 en een dr 70 en allebei banken... wat blijft er langer heel en heeft meer vermogen???:p

ik zweer het gewoon bij malossi...
waarom rijd er dan niemand met een dr sprint etc?? :L
 
neem is 2scooters en een malossi 70 en een dr 70 en allebei banken... wat blijft er langer heel en heeft meer vermogen???:p

ik zweer het gewoon bij malossi...
waarom rijd er dan niemand met een dr sprint etc?? :L


omdat dr niet voor sprints gemaakt is??? :L:L

ding valt niet echt vermogen uit te halen he. dus vergelijk een malossi sport70 met een DR70 ;)
 
Back
Top