pak schoonmaken

Niels

BART Racing
nu heb ik een lederen racepak gekocht, maar er zitten wat zwarte vlekken(rubber) op van het vallen. Nu wil ik deze netjes verwijderen... maar ik heb geen idee hoe? wie helpt mij verder?

Advertisement - register to remove this

Als mijn kleren onder olie/vet zitten doe ik eerst de vlek grof verwijderen met remmenreiniger. Mischien helpt het bij het pak ook.

beter niet met leer !!!

ik heb bij een motorzaak een speciaal busje (soort vet) gekocht voor het schoonmaken van leer... en daarna netjes ingevet. werkte echt goed, maar echt duur ook... 30 en nog wat euro voor zo'n klein potje

ik heb wasbenzine geprobeert ja, gaat wel aardig... ik zal anders moto-port eens opbellen allicht weten die meer.

melf heb je nog meer van die snuggere tips? :P

Eau de Collogne kopen.

Superspul. Bij mn zaterdagbaantje gebruiken we het echt overal voor (vlekken in stof van banken/gordijnen enz, zelfs roest krijg je uit stoffen enzo)

Kan je bij drogist kopen, wasbenzine is ook aanrader. Andere zooi niet doen, dat is allemaal te agressief (terpentine enzo)

Ik gebruik altijd saddle soap. Is voor schoonmaken en tevens opnieuw invetten van je leren spullen. Zonder dat deze vettig worden.

Back