paioli veer waar tekoop

Advertisement - register to remove this

Denk maar niet dat dat iets scheelt in prijs hoor maat.

Of er nou Piaoli op staat in het klein zoals bij de Malossi en Polini schokbrekers of bij deze in het groot. Goeie veren kosten flink geld helaas. Maar paar honderd besparen word hem niet vrees ik
 
hmm zou je ook gelijk in kunnen hebben idd, heb nu wel malossi rs24 set 9 maanden gelee gekocht bij speedparts maar laatst dus pas achter gemonteerd, doet die achter stelknop het niet............ draait gewoon rond zonder te klikken:confused: contact met ze opgezocht dus ben benieuwd hoe en wat, weet wel dat ze top service leveren dus moet goedkomen,
 
hmm zou je ook gelijk in kunnen hebben idd, heb nu wel malossi rs24 set 9 maanden gelee gekocht bij speedparts maar laatst dus pas achter gemonteerd, doet die achter stelknop het niet............ draait gewoon rond zonder te klikken:confused: contact met ze opgezocht dus ben benieuwd hoe en wat, weet wel dat ze top service leveren dus moet goedkomen,
Die service zijn ze wettelijk verplicht te verlenen
 
Rs24 met een stelknop? Waar bedoel je amigo want ik heb ook genoeg rs24 gehad en die klikte geen van alle, pas bij die rs24-10 met een gaspot eraan klikken die steldingen pas meen ik me te herrineren. Anders gewoon setje van stage6 kopen joh
 
stage6 zit er niet op chef heb geen geld boom die heb ik in de haart gegooit tijdens kerst hahahaha, yes stelk knop die zwarte ronde knop hoort te klikken bij mijn voor veer klikt die gewoon achter draait los rond zonder weerstand of iets je voelt ook dat die intern geen moer doet ik kan je eventueel wel ff op pb een we transfer linkie met video sturen mijn tel is stuk namelijk
 
Back
Top