Paioli HAT (Nieuw) + RGD Voorveer

Status
Not open for further replies.

Lieuwe

Super User
- Paioli HAT Achterveer voor Piaggio, ding is nieuw in doos. Geen mm mee gereden, dus vragen over de staat lijkt me nutteloos. Veerdruk op de milimeter te stellen ( Made by PAIOLI ). Zeer goede schokbreker welke op elk gewenst gewicht afgesteld kan worden met een sportief uiterlijk

130€ incl. Verzendkosten (335 gulden nieuw @ JPS).

HAT%20Schokbr%20Gem.jpg


- RGD Voorveer voor een ZipSP of Quartz. Ding is verder als nieuw, ziet er nieuw uit. Weinig gebruikt.

40€ incl. Verzendkosten (110 gulden nieuw @ JPS)

RGD%20Schokbr%20Piaggio%20Voor.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Niemand ? :'(

Ik heb ook nog een nieuwe MHR V-Snaar voor Puch Zip, FR, SP, Vespa Sfera, Quartz. 20€ incl.
 
Ik wil misschien wel die achterveer, moet dan nog wel wat vande prijs af, maar zou ie op een NRG/Typhoon passen???
 
Originally posted by Thomas
Ik wil misschien wel die achterveer, moet dan nog wel wat vande prijs af, maar zou ie op een NRG/Typhoon passen???

Prijs is vast ... ding is gloednieuw. Is 50 gulden goedkoper dan je em nieuw koopt.
 
als je naar deventer gaat wil ik die hat wel ruilen voor 100 euro :) hoef je em ook niet op te sturen
 
Originally posted by Boyd
als je naar deventer gaat wil ik die hat wel ruilen voor 100 euro :) hoef je em ook niet op te sturen

Verzenden kost ook vaswel €30 :| Voor €100 komk em ophalen :W, Maja, zo gek zal us Lieuwe niet zijn :)
 
ik zeg niet dat de verzendkosten 30 euro zijn. ik wil tot een mooi bedrag komen. hij haald wat van de prijs af maar hoeft em dan niet meer te verzenden.
 
Originally posted by Lieuwe
blabla
reageer jij eens wat minder verhit mannetje, ook al is het je eigen topic, moderaten laat je maar aan de moderators over...

[edit] ok i c ur point... :P, en nee ik hoef em niet, ik wil bitubo 8) [/edit]
 
Ja sorry maar ik probeer dat ding al tijdje te verkopen en heb al 10 mensen gehad die em eerst wouden en dan opeens geen geld hadden of mensen die em goedkoper willen.

Na een tijdje word je dan nogal 8P

En 100€ voor een NIEUWE Paioli HAT vind ik aso weinig ...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top