This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Vind die letters ook niet je-van-het. Tis net een de voorkant van een kinderboek..

rest is tovv..
 
2 avondjes werk aan gehad en redelijk tevreden:

[ir]http://aycu35.webshots.com/image/47634/2005900399975245071_rs.jpg[/ir]

Kopen? :+ > PM.
 
Ziet er inderdaad wel leuk uit!
Kun je niet beter een Art topic openen? volgens de titel van deze gaat het best wel offtopic
 
Wie wil een wheelie van mij omzetten naar illustrator zodat ik dat als logo kan gebruiken?

jaaa het is een request, maarrr om nou iedereen te gaan pm'en.
 
Nice stuff bjorn, echt te vet zon creatieve uitspattingen

Zelf ben ik bezig aan de nieuwe site voor kunstenaar Guy Olivier, maar dat laat ik wel weten als ie af is.

Ook nog een volledige 3D+flash animatie gemaakt voor het Maritiem Museum in rotterdam, voor bij hun Buffel tentoonstelling. Die kun je daar ter plekke bewonderen, en komt soon ook op hun site zelf. Zodra de tentoonstelling opent zet ik hem hier ook wel eventjes online voor jullie
 
Wat ben ik trots op mn broer :W hehe

Ben gevraagd om Kolderdagposter + kaartjes te maken
Thema: Lost in the fifties`

Poster:


Kaartje:


Verder nog een work in progress site voor een maat.. tekst en shit klopt nog niet, is ff van z'n andere site gehaald :
[ir]http://xs126.xs.to/xs126/08151/keuze1555.jpg[/ir]
(klik)

EN nog wat gekut met fineliners, had al té lang niet meer getekend:


microphone is trouwens half nagetekend ......

/edit; en nog een avatar, poosje geleden gemaakt:
 
Toff werk..

Weet je wat alleen verwarrend is bij die poster, Dat Lost 2008 naast elkaar...

Ook al heeft het aparte kleuren lees ik het als lost 2008 in the 50's
 
ik hou daar persoonlijk dus niet zo van, de haren van vriendje Grease hadden echt een stuk beter uitgeknipt kunnen worden imo

100% agree.. was ook de bedoeling, achteraf beetje vergeten
was ook de bedoeling dat die jukebox helemaal overgebrushed zou worden ivm kwaliteit enzo.. maar zat met de deadline
Maar ze hangen nu iig op op school (echt overal op school) en heb zelf al poster voor mezelf gekregen

bedankt voor commentaar