This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

een reunie doe je toch pas als je van school af bent haha.
naja dat is voor mij als het goed is al rond half april. als ik nu iig weer verder ga aan mijn afstudeer project. haha
 
Wat is je afstudeer project dan precies? Ben wel benieuwd wat dat inhoud in het laatste jaar.
Ik zit op dit moment in me stage jaar (3e)
 
afstudeer project mocht ik grotendeels zelf bepalen. ik zit in een groepje van 3. ik werk graag in after effects, de ander werkt graag in 3d max en de laatste maakt graag websites.
toffe combi komen dus een aantal filmpjes, echte beelden en 3d gecombineerd over een zelfverzonnen product. En dit allemaal op een soort promotie website ala www.microsoft.com/surface

Over het product mag ik niet zoveel vertellen omdat meerdere leraren ons aanhebben geraden om eerst patent aan te vragen omdat ze het zo een goed concept vinden :W
 
Beetje met/op resthout bezig geweest; volgen er nog meer. 8)
Niets is bijgezaagd oid, allemaal zo gevonden.

 
VET , maar dan ook VET stoer !

gaaf dat je van niets tog iets kunt maken met een paar kleurtjes !

nice job, ziet er echt gaaf uti
 
@Bjorn, ik zeg EBAY.NL!!

Ik denk dat je er nog een leuke portomonee mee kan bijverdienen. Zijn tijdloze en neutrale werken die je maakt die 8 van de 10 mensen ook nog een tof vinden. So use it!
 
Dank! :W

't Staat in de planning om met Qday in R'dam ergens op straat 'alles' een beetje te gaan verkopen, samen met 2 homies.
Prijzen/opbrengsten zullen dan wss wel lager zijn, maargoed, beetje promo dan maar. 8)

Als 't goed is na dit weekend ergens een portfolio van ons 3mannig collectief.
 
Ik vind verf op waterbasis/aangemengd vaak wat minder, ik hou van harde kleuren, puur en zuiver, dat wat je met dit soort verf dus niet hebt... Mijn ma heeft ook jarenlang aquarellen gemaakt, maar vond het dus allemaal ruk eigenlijk, terwijl zij de overloop van kleuren e.d. prachtig vond

Mijn minor aan de AKI (ArteZ) zit er inmiddels op, ik vond het eigenlijk maar ruk.. Had stiekem gehoopt dingen te leren over fotografie en het verwerken van verschillende materialen in kunstwerken e.d., maar daar is dus helemaal niets van terecht gekomen.. Beetje jammer
 
vind die letters niet zo tof bjorn.

2e vind ik wel tof Combi van dat strakke zwart en en die lichte kleuren pakt opzich best goed uit.
 
't Zijn verder ook gewoon schetsen/studie'tjes.
Niet lang op gezeten ofzo.

Maar daar komt binnekort wel verandering in. 8)