This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2


Toch heeft wel wat, je moet ook niet te moeilijk maken.
Het is simpel en makkelijk te herkennen Anders verklein je toch?
Heb je dit gedaan in illustrator?
 
Ja in illustrator cs3, maar vind het weer te simpel.
Ben nu bezig om een soort van beeldlogo te maken, vind ik persoonlijk mooier en is makkelijker te verwerken in naamkaartjes, flyers of website's


@ Pepijn:

Vind ze niet echt super pepijn
De onderste 2 zijn te druk en als je dit verkleint is het onleesbaar denk ik, alleen als je weet wat er staan
 

Tja, ieder zijn eigen smaak... Is niet mogelijk om iets achter de tekst te zetten, klein simpel eenvoudig herkenbare logo?
Of brush iets
 
Ja in illustrator cs3, maar vind het weer te simpel.
Ben nu bezig om een soort van beeldlogo te maken, vind ik persoonlijk mooier en is makkelijker te verwerken in naamkaartjes, flyers of website's


dan pak je voor grotere dingen toch gewoon de NINEDESI9N en voor de visitekaartjes/logo N9 oid wat je netjes verwerkt in de huisstijl?
 
@wesley
is dit een logo voor jezelf of voor een bedrijfje dat je met meerdere mensen op wilt gaan richten?
Als het voor je zelf is klopt je slogan niet helemaal, want je spreekt over our creation terwijl je alleen bent.

Bij het downscalen kan je de slogan ook weg laten, een slogan hoort ook niet perse bij het logo, maar kan er af en toe bij gezet worden als je dat nodig of mooi vind en je hebt de ruimte er voor.

Ik zou de slogan net iets minder breed maken (of de spatiering aanpassen) zodat het even breed is als het woord "DESIGN" er boven.

Het font dat je gekozen hebt vind ik wel tof.
Misschien is het ook wel mooi om NINE boven DESIGN te zetten en wat groter te maken, zodat je meer een blokvorm krijgt.

ook zie ik dat de afstand tussen de laatste letter N en de streep onder NINEDESI9N kleiner is dan bij de rest van het logo.

@pepijn
Dat logo vind ik erg druk, komt ook niet goed als je dit gaat scalen.

edit:
O-) ik hoop niet dat ik teveel aan het kraken ben

edit2:
een logo dat ik een paar jaar terug maakte voor gsbnTV op school. ik had nog iets van 5 variaties van dit logo, vuur, ijs, grond etc. die ben ik helaas allemaal kwijt
Alleen bij het scalen komt het bij mijn logo ook niet echt goed :S wordt helemaal onleesbaar.

 
Last edited:
vandaag even wat fotos gemaakt van geinkte dingen:

[ir]http://i29.tinypic.com/2jbn9t.jpg[/ir]

sorry voor het hele grote betsand (laadtijd) klikbaar!
 
Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om iets wat je gemaakt hebt in photoshop te laden in dreamweaver als achtergrodn bijvoorbeeld? dus met de code?
 
Daar zou Fireworks wel geschikt voor zijn, dan kan je je hele 'achtergrond' opknippen in verschillende gedeeltes en inladen in Dreamweaver.

Moet je maar even googlen anders.
 
Fireworks bestaat niet meer met cs3 volgens mij? Ik geloof dat het in photoshop ook mogelijk is, slicen oid...
 


Bedrijfje is een groot woord denk ik haha, want het is gewoon een naam voor de dingen die ik maak zodat het voor mensen / klant makkelijke herkenbaar en is misschien later ooit als een bedrijf haha.
Maar ik ben inderdaad alleen, soms helpt me neef even bij dreamweaver maar meer een deel doe ik alleen. Dus de slogan klopt inderdaad niet echt :X

Maar ik zal morgen even wat uit gaan werken in illustrator en kijken wat jullie er van vinden want als ik NINE en DESI9N had ik al een keer geprobeert maar dit pakte niet goed uit.

Anyway GSBN TV is toch van het Grafisch Lyceum?
 
Ik ook, ik ook nog even kutten! +pippi+
Bij SMP had ik echt even geen zin meer om alles perfect uit te lijnen etc..

 
Op zoiets kwam ik ook uit Bjorn haha, alleen toen had ik blok letters, zal zo op school nog is kutten

Maat heel het SF.net zit op het GLR, we moeten maar is een keer een reünie houden