This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Als je het op het juiste papier tekent wel ja

Heb ook nog een complete set liggen... doe er alleen weinig tot niks meer mee ;p

EDIT:
net even zitten tekenen/schetsen in photoshop


En even wat penselen uitgeprobeerd, niet heel speciaal:
 
Last edited:
We hebben hier een a5, a4 en een a3 Wacom staan inderdaad

Werk er nu pas 3,5 week mee, voorheen altijd met de muis.

(loop stage bij een fotograaf namelijk)
 
Netjes, die paints zien er vet uit. Die je eerder liet zien vind ik echt tof, die uit 3 delen bestond.

Niet een idee om die dingen aan te bieden?

Iemand die me kan vertellen hoe je zo`n rand om foto`s maakt?
Ik heb CS2 tot mijn beschikking.
 
afbeelding-canvasgrootte

Dan zie je hoe groot je afbeelding is, tel bij deze maten een aantal mm's op en vul dit in. Vul ook onderaan de canvas kleur in, grijs/wit/zwart.

Voila
 
Ok, dat is inderdaad makkelijker. Me vriendin werkt de hele dag met photoshop maar maakt de balken als het ware zelf. Dit is stukken eenvoudiger. Dank u
 
ben op zoek naar een programma waarin ik makkelijk wat simpele ruimtelijke voorwerpen kan tekenen en die ook in een verslag te zetten zijn dus niet niet alleen op de computer, het moet wel een programma zijn waar ik gewoon meteen aan kan beginnen en niet eerst 10 boeken handleiding nodig heb ofzo. Wie kan me helpen? alvast bedankt.
 
bedankt. Om het ook maar even ontopic te houden, ik heb op school in de les vaak niet veel te doen of gewoon ff geen zin en ga dan even zitten tekenen. hier 2 tekeningen, de bovenste is gedeeltelijk nagetekend van foto maar ander heb ik zelf verzonnen. Wie kan lezen wat er is staat is knap.



 
Electric Zoo?
Hoodride is natuurlijk wel tof.

Gister nog wat schetsjes gekleurd, niet dat ze heel super zijn.

 
er staat electric zoo idd, een site met muziek. jou werk is ook aardig vet, alleen heb je je stijl een beetje aangepast? ik kan me wat schilderijen herrineren van een tijd geleden die me nog meer aanspraken. goed bezig verder.
 
@ Bjorn. Alles wat jij maakt spreekt me wel aan :W. Als je iets verkoopt, aan wat voor prijs moet je dan gaan denken?