Paar vraagjes over athena, stage 6

-spyrock-

Well-Known Member
Ik ben dus ook zoek naar een athena racing (vlinderpoort dus) voor mijn spy/rocket.

Nu heb ik die alleen gevonden op easyparts.nl. Er staat bij cilinder+zuiger (170.73€), is dit incl. de kop, pakkingen enz. of zijn die apart te bestellen?

En bestaat een stage6 met vlinderpoort voor mina verti of niet want die vind ik niet, ook niet bij search.

Als iemand nog andere sites heeft waarop ik een van de 2 cc's kan bestelen, zeg maar..

Zou die athena racing degelijk presteren met mijn origin. ontsteking?

(rest setup: 4 race,19mm DO, multivar, carenzi kruk.,speedclutch,..)

Sorry voor de vele vragen.
 
Advertisement - register to remove this

Bij Athena zit gewoon een pakkingset en de kop bij inbegrepen...

van Stage6 is er alleen een Sport Pro Minarelli verticaal cilinder te koop..
geen vlinderpoort; maar een Trapeziumvormige uitlaatpoort. 8P
http://www.scootparts.nl/cilstage6.html

voor andere onlineshops, waar ze mina vert. stage6 of athena cilinder verkopen ken k niet...is volgens mij dan ook de enigste van athena die jij opnoemde... en stage6 de enigste die ik opnoemde...
je kan natuurlijk ook eventueel bij je dealer kijken of hij aan die cilinder kan komen/bestellen...

ik denk dat die Athena vlinderpoort nog best kan gaan op een originele ontsteking... :)
 
-spyrock- said:
Ik ben dus ook zoek naar een athena racing (vlinderpoort dus) voor mijn spy/rocket.

Nu heb ik die alleen gevonden op easyparts.nl. Er staat bij cilinder+zuiger (170.73€), is dit incl. de kop, pakkingen enz. of zijn die apart te bestellen?

Normaal gesproken zit dit er allemaal bij.

En bestaat een stage6 met vlinderpoort voor mina verti of niet want die vind ik niet, ook niet bij search.

Nog nooit van gehoord

Als iemand nog andere sites heeft waarop ik een van de 2 cc's kan bestelen, zeg maar..

kijk ff op
www.euroscooters.nl
www.scootparts.nl

Zou die athena racing degelijk presteren met mijn origin. ontsteking?

Moet wel lukken.
Heb met athena ook met orginele ontsteking gereden liep wel goed, maar met een rotor is altijd leuker;)

Antwoorden staat er tussen.
 
sa oftewel scooter-attack verkoopt de stage 6 cilinders.

voor een spy zijn alleen de sport pro cilinders verkrijgbaar
ook komen de stage 6 cilinders uit de fabrieken van athena.
het is gewoon bijna zelfde cilinder maar meer low budget

iig scooter-attack.com verkoopt ze

mvg tim
 
Thx voor de reply's

Ik had op scootparts al gekeken maar ze hebben geen athena, en dat scooterattack de stage 6 cil. verkoopt en dat het athena's zijn wist ik wel.

Het zal dus easyparts worden waarscheinlijk aangezien ik nergens een andere site vindt die de athena racing levert, tenzei iemand een goede racing heeft liggen 2e hands...
 
Ik zie dat je van brussel bent...
Mocht je naar de kust komen, kun je bij EPC een athena bestellen ;)
Mss dat ze ook versturen, weet ik wel niet zeker. www.corky.be is de site

Echter, scootparts heeft wel geen athena. Wel stage6 en die heb je enkel in ovale uitlaatpoort voor mina vert.
 
Back
Top