paar problemen met booster

CR!Mson

don't drive fast fly low
ik ben momenteel een race Booster in mekaar aan het steken. Nu is het de eerste keer dat ik te maken krijg met een booster motor. Er zijn een paar dingen waar ik niet uitkom zoals:

1. uit het wiel dat electriciteit levert komen een reeksdraden hoe moat ik deze aan de bobine hangen? alleen de ontsteking moet werken.

2. uit de cilinder komt de stang waaraan de rol met de riem erop moet komen. nu zit alleen de stang er. Ik heb waarschijnlijk alle onderdelen liggen maar zou niet weten in welke volgorde ze moeten gestoken worden. Had graag de volgorde te weten gekomen met een beschrijving van het onderdeel.

kan iemand me helpen? heb al overal gezocht en vind maar geen beschrijving

greetz CR!Mson
 
Advertisement - register to remove this

Zo te horen ist niet alleen de eerste keer dat je n booster voor je neus krijgt, maar ook de eerste keer dat je uberhaupt een scooterblok te zien krijgt 8P
"uit de cilinder komt de stang waaraan de rol met de riem erop".. dit had in mijn 1ste topic op dit forum kunnen staan :p

Maar.. je wilt dus weten in welke volgorde de vario erop moet..
Wat voor blok hangt er onder een booster? Misschien vind je iets nuttigs met de search als je zoekt naar 'booster vario' oid.
 
thnx

thnx iedereen lol en is inderdaad waar dat eerste keer is dat ik booster motor opensmijt

had inderdaad de volgorde nodig waarin je de vario installeerd thnx to all

Greetz CR!Mson
 
eerst schuif je dat kleine ronde busje over je as, daarna een groot soort tandwiel, ding met tandjes op, daarna pak je je vario , leg je je rollen erin en doe je het deksel erop, die schuif je in zn geheel over je as tegen de rest aan, daarna pak je je geleidbusje, een buisje dat presies over je as en in je vario past, daarna je riem erop, dan pak je je koelvin(halpolie) is een rond ding met koelvinnen op, die schuif je tot tegen je riem, daarna pak je dat kleine sterretje dat presies in die halfpolie past, nu kan je straterkrans erop, das het ding da je nodig hebt om hm aan te kicken, nu draai je de moer aan en tis gepiept..

miss heb je hier nog wat aan, tis wel niet alles wat je nodig hebt, alleen je vario +ralf+

vario_Malossi.gif
 
Back
Top