Paar probleempjes met gilera stalker

GertL

Well-Known Member
Hallo,

Ik vroeg me af of jullie hier ervaringen mee hebben en hopelijk wat oplossingen

1. De scooter maakt een geluid als ik boven de 30 rijd.
Het is kort geluid dat zich steeds sneller herhaald naarmate mijn snelheid hoger word.
Kan er verder weinig over zeggen want ik heb dus geen idee waar het vandaan komt omdat
het zich dus alleen voordoet bij 30+

2. Mijn benzine is steeds spoorloos verdwenen.
Hij had een maand geleden ongeveer 2 weken stilgestaan met een halve tank benzine.
Toen ik eraan wou gaan sleutelen 2 weken geleden kreeg ik hem niet gestart omdat dus de benzine op was.
Daarna ongeveer 1,5 2 liter benzine erin gedaan klein testrondje gereden en weer neergezet.
Dit was weer ongeveer 2 weken geleden.
Gisteren weer wat gaan sleutelen en de benzine was weer op.
Hij lekt niet voor zo ver ik kan zien. heb gisteravond gekeken en daarstraks weer.
Gejat word het volgens mij ook niet, er staan meer scooters maar die eigenaren hebben nergens last van.
Daarbuiten gaat mijn slangetje er best moeilijk weer op en alles ziet er ongeschonden uit.

3. De scooter reed voor het verwijderen van de varioring 50, na verwijdering nog steeds 50
Snap er niets van.

Heb de complete overbrenging voor en achter al uitgewisseld met kennissen, behalve de snaar, maar niets maakt uit
Hij rijd verder ook gewoon zeer netjes. Hij wil alleen geen km harder.
bougie is ook gewoon de goede kleur.

Trekveren wit malossi
drukveer wit malossi.

50cc weet niet wat voor
uitlaat sito+
deze kan ik nog niet vervangen want het zit zwaar vastgeroest. als ik wat meer ijd heb gaat het blok eronder vandaan. maar ik rij er nu dagelijks mee vandaar.

Alle ideeen maakt me niet uit hoe gek over deze punten zijn van harte welkom.
Sorry voor de lange post.

M.v.g Gert
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top