P.R.S.P.C.T. X-Large : Tech itch, Dylan, Paul B, Bong Ra e.v.a.

Alexander

ik moet nodig weer eens
Grote zaal :

Technical Itch (Tech Itch recordings, Penetrations) U.K.
Dylan (Renegade Hardware, XXX recordings) U.K.
Paul B (DSCI4) Russia
Robyn Chaos (Outbreak) U.K.
Rubi & Hellium (Js Crew) Chzeck republik
Adi-J (Bassground) NL
Randomize & Fractional (PRSPCT) NL
Thrasher (PRSPCT) NL

Basement :

Bong Ra (Clash, Breakcore a GoGo) NL
Mike Redman (Deformer) NL
Th`Acquisition (Drum and Breakz) NL
RegZ NL

Dit evenement zal plaatsvinden in Nighttown, West Kruiskade 26-28 te Rotterdam, 3 min. lopen van Rotterdam Centraal station
De entree is 12 euro en het duurt van 22:00 tot 06:00

www.prspct.nl

Voor de DnB mensen hier die weten genoeg. Gegarandeerd avond je helemaal kapot stampen.

Zijn er mensen van forum die hierheen gaan?

Greetz xander

:W
 
Advertisement - register to remove this

Ja matties vinden voor feesten als dit is altijd moeilijk :) Mijn maten zijn ook mainstream dudes. Ik ben er ook amar met zn 2en. Tis gewoon 8 uur lang stampen. Vooral die line-up is echt f*ckin fantastic. Gaat echt kapot los vanaaf :W
 
Originally posted by Alexander
Ja matties vinden voor feesten als dit is altijd moeilijk :) Mijn maten zijn ook mainstream dudes. Ik ben er ook amar met zn 2en. Tis gewoon 8 uur lang stampen. Vooral die line-up is echt f*ckin fantastic. Gaat echt kapot los vanaaf :W

ja psies, maar toch langzamerhand gaan ze DnB meer waarderen, aangezien ik weleens cd-tjes meeneem voor in de auto :) dus nog ff en het komt goed!
 
:D Das maar goed ook dat ze aan het omslaan zijn :) DnB heerst aan alle kanten.

Sja goed nummer...... wat is goed.... ligt aan de stroming die je wil horen.

Vanavond is het gewoon keihard rammen. Mainhall is technical en hardstep, en beneden is jungle / breakbeat (amen style) en breakcore (hardcore onder de breakbeat) dit is dus keihard raggen.

Het is maar net waar je van houdt.

Goede nummers in de trand van tech en hard style zijn:

nummers van:

Technical itch
Dylan
B-key
Hive
Chris Su
Evol intent (nieuwkomers)
Pendulum
Ben Sage
Dom and Roland

Mja dit is puur persoonlijk. Je moet het vergelijken met b.v. trance en hardcore. Totaal verschillend. Zo zit het ook met Drum and bass.

Al wil je proeven van waar de DnB scene om draait is het wel interresant om te komen vanavond. Hate it or love it :)
 
Alexander !!! Jij gaat stampen met LUNA-C !!!! aka Pascal :D

Doe hem de groeten daar van Niekos en zeg tegen hem dat ie een kale relnicht is ;)
 
Voor mensen die kicken op Drum&Bass en redelijk binnen het bereik van Roffa zitten. Iedere laatste vrijdag van de maand Res!stance in Waterfront (zie: www.waterfront.nl) Zwaar aarsch schoppend elke maand weer... volgende week (30ste) weer van partij, valt gelijk met m'n verjaardag, olé :W
 
Ik was nog nooit op een DnB feest geweest. Maar ik vond aardig cool.
Wel heel veel vage types die daar rondlopen. Maar de sfeer was iig super.
 
Originally posted by zip2000
Ik was nog nooit op een DnB feest geweest. Maar ik vond aardig cool.
Wel heel veel vage types die daar rondlopen. Maar de sfeer was iig super.

die vage types doen et em nou juist! das lachen! :W weereens wat anders dan het 'mainstream' volk :)
 
Back
Top