Overtoeren Zip 4takt?

srXpro

Well-Known Member
Hallo

Ik heb een Zip 4takt. Als ik nou 70 km/h of harder ga maakt mijn scooter veel zwaarder en een raar geluid, overtoeren dacht ik aan? Hoe kan ik dit voorkomen?


Mvg,
 
Advertisement - register to remove this

Hallo

Ik heb een Zip 4takt. Als ik nou 70 km/h of harder ga maakt mijn scooter veel zwaarder en een raar geluid, overtoeren dacht ik aan? Hoe kan ik dit voorkomen?



Mvg,
Als de zip overtoeren maakt dan betekent dat je v-snaar versleten is dus dat die slipt,op tijd vervangen als je er mee blijft doorrijden knapt die en dan sta je dus stil.
 
of je rolletjes zijn versleten en daarmee dus te licht geworden.
Nieuwe standaard rolletjes erin en gaan:)

Die snaar zal het niet zijn omdat een 4t amper belast wordt, en vooral veel minder toeren maakt.
 
of je rolletjes zijn versleten en daarmee dus te licht geworden.
Nieuwe standaard rolletjes erin en gaan:)

Die snaar zal het niet zijn omdat een 4t amper belast wordt, en vooral veel minder toeren maakt.

Toch is die gistr bij een maat van me geknapt hij kreeg ook ineens extra toeren en daarna knap!

Edit/ Was ook een Zip 4Takt helemaal ontgrenst.
 
kan niet bij zo weinig km zou eens kijken of je rollen niet gewoon te licht zijn. neem een half grammetje zwaarder en kijk wat die dan doet
 
of je rolletjes zijn versleten en daarmee dus te licht geworden.
Nieuwe standaard rolletjes erin en gaan:)

Die snaar zal het niet zijn omdat een 4t amper belast wordt, en vooral veel minder toeren maakt.

Het gewicht van de rolletjes zit in het metalen busje wat erin zit.
dat afgesleten plastic is echt heel miniem kwa gewicht.

Wat heb je eronder zitten dat hij 70+km rijd?
 
Back
Top