Overtoeren kun je dat ergens aan zien???

maarten-SF2

Well-Known Member
Ik heb bij mijn SF-2 LC de varioplaat verwijderd en de begrenser uit mijn sito+ uitlaat eruit gehaald. Nu heb ik 8,5 grams rollen erin. Maar kun je ergens aan zien of de motor overtoeren maakt? want ik kan niet goed horen of hij overtoeren maakt. Misschien dat de tempratuur van de moter snel stijgt ofzo??? En wat zijn gevolgen als je te lang met overtoeren rijd...?
 
Advertisement - register to remove this

tja , overtoeren kun je horen /aanvoelen , als je niet weet wat je doet raad ik je aan m naar iemand te brengen die er wel verstand van heeft!

mja , 8,5 is noch lichter dan origineel en die zijn 9 gram ,en die zijn std al erg licht.
 
kom ik aan met me 6 gr rollen in peugeot :cool: ... weet dat dit te laag is maar met polini speed control is het niet anders nu trek hij door al een jaar en alles is nog heel dus zal me er niet te veel zorgen om maken
 
ok naja volgens mij valt het mee met de overtoeren alleen als ik 80 rijd dan maakt ie wel veel toeren maar dat lijkt me logisch...Ik zal kijke of ik iemand kan vinden die er verstand van heeft
 
mja ,in een onbegrensde peugeot kun je meestal gewoon 10 gram in doen , dan loopt ie vaak perfect :) , peugeot is een erg laagtoerige moter..

je kunt een speed control niet vergelijken met een std vario..
 
ja ik had ook overtoeren maar ik heb nu een andere drukveer, maar ik krijg met geen mogelijkheid me moer van me koppeling los, ik heb wel een buzetti sleutel, maar nu is me moer ook dolgedraaid dus hij heeft geen grip er meer op. Weet iemand hoe ik hem nog wel los kan maken ook al is die dolgedraaid???
 
tour said:
ja ik had ook overtoeren maar ik heb nu een andere drukveer, maar ik krijg met geen mogelijkheid me moer van me koppeling los, ik heb wel een buzetti sleutel, maar nu is me moer ook dolgedraaid dus hij heeft geen grip er meer op. Weet iemand hoe ik hem nog wel los kan maken ook al is die dolgedraaid???


goed bezig :X

beter breng je m naar een dealer die WEL weet wat ie doet...
 
Back
Top