This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

overrange van mallossi

*Vonk-zip*

Well-Known Member
halllo, ik wil dus overange van mallossi op me zip sp 2000
de poelies, delta clutch, koppelings huis met koelribben, MHR 2000 heb ik al
maar mij vraag is dus moet ik uit me carters slijpen want bij minarelli moet dat wel dus maar ik hoor het wel

alvast bedankt

oke man bedankt heb trouwens kan een vraag ik wil het dus gaan bestele alleen kan nergens vinden waar ik het allemaal apart ken bestellen want die mhr 2000 heb ik al moet alleen de poelies nog delta clutch en koppelings huis met koelribben

dna_mario said:
overrange op een std-cil kan zelf nadelig zijn ivm dood punt

Jup hij schint er ook minder van op te trekken

70manstonzip said:
Dus slimmer is gewoon alleen een multivar te nemen op std setup ? Of geeft de mhr 2000 nog winst tov ?

dna_mario said:
ikzelf zou een malossi sport nemen , voor op een ori setup
nog nooit met elkaar vergeleken

Scheelt wel wat, maar t prijsverschil schijnt groter te zijn dan de winst die je ermee haalt

ik heb nog ff vraagje voor MHR 2000 vario van overrange

ik heb een doppler s1r krukas in me setup en me vario past wel er zit op die plek alleen een glad stuk op de krukas..
zijn er andere vario's die wel passen en klopt dat ook met overrange?

mssn beetje of topic maare moet t wel wete(A)

*Vonk-zip* said:
nou ik heb de MHR 2000 vario en werkt perfect
niks mis mee

en die overrange heb ik toch nodig want ga toch uitbreiden qua setup,

Zeg ook niet dat die neit goed werken. K zeg alleen dat als je iets anders wil aanschaffen je ook zker de multivar moet overwegen

Je zal wel bedoelen dat er een dunner stukje zit... Als het goed is zit er een ring achter je graden plaat die dat probleem oplost..

Op mijn doppler zat ie ook een een gladder stuk. Er zitten hele lage tandjes. Op 3 andere plekken zitten diepere maar daar komt ie net weer niet op.

Is iig geen probleem verder hoor