This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Overrange-set in Aerox

haal je carterkap eraf, dan zie je dat de zijkant niet gewoon helemaal glad is, maar dat er allemaal van die dunne ribben voor de versteviging zitten, daar moet wat bij aangepast worden...

wanneer je een ovverrange setjes koopt krijg je er een uitgebreide handbeschrijving bij waar alles nog eens extra in beschreven staat wat je precies allemaal moet aanpassen...

dus!!
 
Originally posted by PowerFreak
Beetje domme opmerking misschie, maar kunnen ze dat niet zo maken dat het precies past?

idd domme opmerking ja. vind je het erg als ik er niet op inga?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Boormachine + frees voldoet in de meeste gevallen

Marco; wat wou je nog meer aanpassen, behalve je vertandingsdeksel...

Bart toch!! Kijk in je overrange boekje. staat het duidelijk in wat er aangepast moet worden voor mina...of WIL je het gewoon niet lezen?
 
Originally posted by Patrick


Bart toch!! Kijk in je overrange boekje. staat het duidelijk in wat er aangepast moet worden voor mina...of WIL je het gewoon niet lezen?

Waarom zou ik dingen gaan lezen over een Minarelli?
 
Originally posted by Patrick


idd domme opmerking ja. vind je het erg als ik er niet op inga?

Hoef je niet op in te gaan... Wel frappant dat Polini het wel passend maakt, met [minstens] net zo'n goede prestaties...
 
Maar weer ff duidelijkheid scheppen hiero.

- Polini alles aanpassen. inclusief vertandingsdeskel uitfrezen.
- Malossi hoef je dit niet aan te passen. (poelie staat verder naar voren).

Verder gewoon bij beide setjes. Overrange erin doen en dan zie je precies welke stukken je weg moet frezen aan de boven en onderkant.