Overrange-set in Aerox

Lauwe

Speed Member
Ik las net in de stiky threat over vario's dat je de carter van je minarelli blokje moet aanpassen als je de overrange-set erin pleurt. Heeft hier iemand een plaatje van?
Ik wil namelijk binnenkort zo'n setjuh kopen. Of heeft iemand een ander voorstel.

Mzzls Lauwe
 
Advertisement - register to remove this

nouja, om daar nou met je vijltje in te gaan zitten kutten:P
Heb je iets van dremel ofsow? of iemand die er goed mee om kan gaan? laat die ht dan doen, tís niet sow moeilijk allemaal
 
Dus ik moet de verstevigings ribben en de vertandingsdeksel aanpassen.
Tsjah maar waar zitten die verstevigings ribben? En wat moet ik dan veranderen aan die vertandings deksel?

Mzzls
 
Chiel (een vriend van me die hier ook lid is) heeft ook die overrange set. Als ik me goed herinner moeten alle verstevigingsribben worden weggefreest (alle opstaande randen daarvan) en ook het vertandingsdeksel moet iets worden bijgewerkt. Als je het niet doet loopt je v-snaar gruwelijk aan.
 
Als het verstevigings ribben zijn wordt dan het geheel dan niet een beetje te slapjes? En waar ziten die ribben? Aan de vertandingsdeksel???????
 
Lauwe het lijkt me verstandig dat jij GEEN overrange haalt aangezien je niet weet wat je in huis gaat halen en wat je ervoor moet doen.
 
Back
Top