overrange poulies

F15-Ryder

Well-Known Member
heey mensen

laats heb ik 2de hands overrange poulies (gewoon min hor) gekocht. iedereen die deze koopt weet dat je je vert.deksel erop moet aanpasse. maar ik dus deze even erop gezet om te kijke hoeveel ik eraf zou moeten frezen (van de deksel ofcourse). maar toen merkte ik op dat de poulies gewoon vrij draaide en nergens tegen aankwam, ik heb ze voor de zekerheid ook ff vast gedraait met koppeling enal. maar toch draaien ze gewoon vrij rond en komt nergens tegenaan.:p

nu mijn vraag:
als je scoot aanstaat (dus toeren maakt), lopen de poulies dan wel tegen de deksel aan, of zou je dat al moeten merken met het monteren??

als ik dit dus zou moeten merken met demonteren, wat ik dus niet merk, hoe kan het dan dat ze toch passen zonder dat ik de deksel heb moeten aanpassen??

het is een mina hor lang blok van een malaguti firefox, de vertandingsdeksel is gewoon origineel.

alvast bedankt;)

greetz kai
 
Advertisement - register to remove this

ooh oke dan melf thx ;)
er is ongeveer een 3mm vrij tusse de deksel en de poulie
ik moet wel nog met de vsnaar kijken of ik dan die ribben moet affrezen

maar hoe kan het dan dat dat soms past?? andere scoot??
 
dat zal meer aan het deksel liggen mischien , kan ook aan het lager liggen , of de as , dat deze net iets anders erin zitten , scheelt niet veel maar kan net.

slingerende poelies kan ook..

vaak word het ook voor de zekerheid gedaan , dus preventie , net als de ribben iets weghalen voor de snaar.
 
oke dan weet ik genoeg bedankt melf;)

trouwens nog een klein vraagje.. me delta loopt aan in me wingbell (dus als ik loop loopt die aan) heb de koppeling slap afgestelt... zou dit hieraan kunne ligge?
 
Back
Top