MaRossi
Banned
Sinds ik met mn dr70 rijd heb ik alleen maar gekut met mn vertandingsgedeelte gehad. Als ik op top ga rijden dat draait het binnen 2km meestal weer vast, dus vertandingsdeksel schiet half los doordat de boutjes bijna elke keer lostrillen, of achterpoelie helemaal blauw van de hitte en krom getrokken. Heb van alles geprobeerd loctite enz...Maar ook blijft er een soort ratel in bij mn vertanding wegkomen, je hoort duidelijk de tandwielen elkaar aangrijpen....(en JA er zit wel vertandingsolie in ja :|) D8 eerst dat het de lagers waren, dus die vervangen maar nog steeds het zelfde. Inmiddels 3 achterpoelies geprobeerd, Andere vertandingsdeksel (andere was ook nog eens uitgesleten) en 2x een andere primaire as en en het middelste tandwiel. Het enigste wat overblijft is de secundaire as/ of het lager daarvan wat ik nog niet vervangen heb omdat er niet tot bijna geen speling opzit en aangezien het lager c3 is lijkt mij dat vrij normaal.....de as zelf is naar mijn weten ook nog in uitstekende staat.....
Maargoed heb er genoeg van dus ben van plan om gewoon alles nieuw te gaan halen:
TP vertandingsdeksel
Primaire as
Middelste vt
Secundaire as
Achterpoelie
Maar welke merk vertanding zou ik het beste kunnen nemen?, Heb eens rond gekeken op de jps site en scootparts enz maar die komen niet verder dan malossi en polini en aangezien dat spul nogal prijzig is.....Wil verder gewoon de orginele verhoudingen houden.....
Dus iemand nog een aanrader behalve malossi/polini spul?.....
Maargoed heb er genoeg van dus ben van plan om gewoon alles nieuw te gaan halen:
TP vertandingsdeksel
Primaire as
Middelste vt
Secundaire as
Achterpoelie
Maar welke merk vertanding zou ik het beste kunnen nemen?, Heb eens rond gekeken op de jps site en scootparts enz maar die komen niet verder dan malossi en polini en aangezien dat spul nogal prijzig is.....Wil verder gewoon de orginele verhoudingen houden.....
Dus iemand nog een aanrader behalve malossi/polini spul?.....