Pepijn#205
Well-Known Member
Hallo,
Even in het kort:
(gaat over een nieuw type piaggio zip sp blok, gelagerd in carterdeksel)
Heb hier een oudere delta clutch liggen (<2002) en heb er 1 van vorig jaar, bij de nieuwere zitten er koppeling segmenten op waarbij de ''blokken'' 4mm smaller zijn dan de oudere.
Wat is hier het nut van?
Tevens nog een vraag over de over-range poulies. Voorheen reed ik met standaart + torque driver, nu heb ik overrange poulies erbij gekocht.
Nu viel mij op dat de overrange poulies minder diep vallen, dus minder ver de as op gaan. En dat de poulies iets meer naar buiten staan.
Verder komen ze aan de voorkant beide hetzelfde uit, dus genoeg plek voor het koppelingshuis en het loopt ook niet aan.
Viel me op en zou er graag meer van willen weten.
Ik kan eventueel foto's maken mocht het niet geheel duidelijk zijn.
Vast bedankt!
Mvg Pepijn
Even in het kort:
(gaat over een nieuw type piaggio zip sp blok, gelagerd in carterdeksel)
Heb hier een oudere delta clutch liggen (<2002) en heb er 1 van vorig jaar, bij de nieuwere zitten er koppeling segmenten op waarbij de ''blokken'' 4mm smaller zijn dan de oudere.
Wat is hier het nut van?
Tevens nog een vraag over de over-range poulies. Voorheen reed ik met standaart + torque driver, nu heb ik overrange poulies erbij gekocht.
Nu viel mij op dat de overrange poulies minder diep vallen, dus minder ver de as op gaan. En dat de poulies iets meer naar buiten staan.
Verder komen ze aan de voorkant beide hetzelfde uit, dus genoeg plek voor het koppelingshuis en het loopt ook niet aan.
Viel me op en zou er graag meer van willen weten.
Ik kan eventueel foto's maken mocht het niet geheel duidelijk zijn.
Vast bedankt!
Mvg Pepijn