ouwe gouwe :)

JeremY

Well-Known Member
heb nadqat me zip sp total los is verklaart een runner sd met 5512 op de teller gekocht
hij is dus alleen onbegrensd
maar rijdt een dikke 95/100 op de teller
dus vraag me af zat onder een runner sd de oude snelle pia cilinder ?

thx:*
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Rocket death


waar staat dat dan ?

Op de voet van de cilinder aan de uitlaatkant [rechterkant van je scooter dus]... Het snelste type origineel Piaggio is de BSG-05-cilinder, welke inderdaad standaard op een Runner '97 zit... Heb hem zelf ook standaard @NRG '98... Ik rijd 95-100 teller [nu ff niet trouwens], en heb het ooit vergeleken met Runner, daar was het ongeveer 110 km/u teller...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Op de voet van de cilinder aan de uitlaatkant [rechterkant van je scooter dus]... Het snelste type origineel Piaggio is de BSG-05-cilinder, welke inderdaad standaard op een Runner '97 zit... Heb hem zelf ook standaard @NRG '98... Ik rijd 95-100 teller [nu ff niet trouwens], en heb het ooit vergeleken met Runner, daar was het ongeveer 110 km/u teller...

ja klopt dat staat er en 110 kan wel kloppen want hou wou met gemak de 100 voorbij maar moest remmen
 
k hij is nu bijna van mijn me dealer houdt hem vast tot dat ik het geld van de verzekering heb (€700) zodra dat er is koopt hij mijn zip sp wrak op voor €450

die runner is €1400 met 5512 op de teller en krijg er een stuurspoiler gratis bij(smokekap op stuur), 3maanden garantie en 2 nieuwe ml50 bandjes :)

mooi toch voor dat prijsje ?:)

greetz
 
Originally posted by Patrick
nee, duur.

1400 pleuro voor een 5jaar oude scoot 8P en die 5512km vinnik een beetje verdacht laag (vast van een oud vrouwtje geweest zeker?)

van die dealer zijn vader (62) die heeft er begrensd mee gereden
die heeft hem toen nieuw gekocht
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het snelste type origineel Piaggio is de BSG-05-cilinder, welke inderdaad standaard op een Runner '97 zit

maat van me zegt dat ie ook een bsg05 heeft op zen runner uit 2001-2002 ofzo...maar dat ding rijdt echt voor geen meter..andere maat van me met runner rijdt veel harder dan hem !! 8P
 
Back
Top