ouwe gouwe :)

JeremY

Well-Known Member
heb nadqat me zip sp total los is verklaart een runner sd met 5512 op de teller gekocht
hij is dus alleen onbegrensd
maar rijdt een dikke 95/100 op de teller
dus vraag me af zat onder een runner sd de oude snelle pia cilinder ?

thx:*
 
Advertisement - register to remove this

ik heb m'n oud cilindertje (origineel),hier bij me,maar ik zie er niet veel opstaan,aleen F4772 en dan CC05 en aan de andere kant staat een 2,waar m'n uitlaat zit staat er niks.
m'n runner is model 2001,
 
Originally posted by Rocket death
k hij is nu bijna van mijn me dealer houdt hem vast tot dat ik het geld van de verzekering heb (€700) zodra dat er is koopt hij mijn zip sp wrak op voor €450

die runner is €1400 met 5512 op de teller en krijg er een stuurspoiler gratis bij(smokekap op stuur), 3maanden garantie en 2 nieuwe ml50 bandjes :)

mooi toch voor dat prijsje ?:)

greetz

ik heb m'n runner €1240 betaalt,met net 1 jaar oud en 1300km'ers.
alles standaart,nooit opgevoerd.
 
Originally posted by Rocket death
heb nadqat me zip sp total los is verklaart een runner sd met 5512 op de teller gekocht
hij is dus alleen onbegrensd
maar rijdt een dikke 95/100 op de teller
dus vraag me af zat onder een runner sd de oude snelle pia cilinder ?

thx:*

Was laatst op een verjaardag was ook een gozer die beweerde dat zijn scooter 95 op de teller ging, was ook een wat ouderen runner SD, dus ik denk dat wil ik zien, gingen we ff stukje sprinten, en hij haalde inderdaad de 95 op de teller net. Maar wat bleek nou, die teller van hem was nog meer optimistisch dan mijn aerox. Ik ging met 75 op de teller exact naast hem rijden en hij reed toen al 80! Kan het niet zijn dat jij ook zo'n teller hebt die meer afwijkt dan die van tegenwoordig??? Test het eens globaal uit naast een auto ofzow, of koop digi :)

Grtz Arthur
 
Re: Re: ouwe gouwe :)

Originally posted by hebo-aeroxje


Was laatst op een verjaardag was ook een gozer die beweerde dat zijn scooter 95 op de teller ging, was ook een wat ouderen runner SD, dus ik denk dat wil ik zien, gingen we ff stukje sprinten, en hij haalde inderdaad de 95 op de teller net. Maar wat bleek nou, die teller van hem was nog meer optimistisch dan mijn aerox. Ik ging met 75 op de teller exact naast hem rijden en hij reed toen al 80! Kan het niet zijn dat jij ook zo'n teller hebt die meer afwijkt dan die van tegenwoordig??? Test het eens globaal uit naast een auto ofzow, of koop digi :)

Grtz Arthur

er zit een ander dashbord op van de nieuwste runner sp
 
Re: Re: ouwe gouwe :)

Originally posted by hebo-aeroxje


Was laatst op een verjaardag was ook een gozer die beweerde dat zijn scooter 95 op de teller ging, was ook een wat ouderen runner SD, dus ik denk dat wil ik zien, gingen we ff stukje sprinten, en hij haalde inderdaad de 95 op de teller net. Maar wat bleek nou, die teller van hem was nog meer optimistisch dan mijn aerox. Ik ging met 75 op de teller exact naast hem rijden en hij reed toen al 80! Kan het niet zijn dat jij ook zo'n teller hebt die meer afwijkt dan die van tegenwoordig??? Test het eens globaal uit naast een auto ofzow, of koop digi :)


Met m'n straat-NRG [Yasuni R, 17,5mm, en sinds vandaag een Multivar die nog ergens lag :)] rij ik 115 op een Runnerteller, op mijn teller is dat 100 km/u... Zal ongeveer 90 digi zijn
 
Back
Top