Oude Tijden Herleven..?

Originally posted by Spock
gister ff weer bounz gekeken echt mooi om dan weer btje van die geschiedenis hoe het was toen te zien/horen.

Vind het allemaal wel wreed, btje gekdoenerij en gewoon goede muziek.

je krijgt er ook wel een goed gevoel bij van die ouwe tijd
ik zou wel weer eens terug willen in die tijd was echt te vet

en Guns ande roses vind ik eigenlijk ook wel heel oke:)
 
misschien niet in julie voorstelling passend , maar ik zou wel eens mensen als mozart en van beethoven in onze tijd willen hebben. dat waren echte genies vind ik . zou best wel eens willen weeten wat díe in een iq test van tegenwoordig zouden scoren ^^


EN NEE : ik ben geen nerd :p
 
hardcore is imo ook nooit weggeweest.

maare voordeel nu is dat er weer lekker veel feesten worden georganiseerd waar niet alleen maar van dat lonsdale volk rondloopt.....
 
Gister naar Kiekieris geweest in 's-Heerenhoek, met als special guests Party Animals, was geslaagd, was best veel animo..

Sommigen hebben dus 2 uur buiten staan wachten ;)
Maar was wel vet 8)
 
Originally posted by TimmeH
misschien niet in julie voorstelling passend , maar ik zou wel eens mensen als mozart en van beethoven in onze tijd willen hebben. dat waren echte genies vind ik .

en zouden die met de tijd meegaan of het altijd maar bij klassiek blijven houden?

ik vind echt veel oudere muziek gewoon lekker, de oudere hardcore, de echte rock bands uit de jaren 80-90. er is gewoon al veel goeie muziek gemaakt, waarvan velen nu het niveau niet meer van zullen halen...
 
Maar ik vind dat het niet klopt als je zegt dat dat niveau niet meer behaald kan worden, Kan niet zeggen wie er morgen wordt geboren(doordenken)... Ik vind zelf 2pac gewoon de beste onovertroffen rapper aller tijden...(tot nu toe)
 
Wat mij betreft is het over met die Hardcore/Hardstyle/Trance tr0ep!

Zou die terugkomst van die oude nummers iets te maken hebben met de hedendaagse economische crisis?
 
Originally posted by frank
waar slaat dat nou weer op dan ???

waarom gaat men nu op schoenen lopen die 30 jaar geleden ook al bestonden :S

Een soort van verlangen naar de goede oude tijd?

Het is namelijk bekend dat je adhv de kleding van de mensen de economische situatie van die periode kan achterhalen...
 
K vind nog steeds hardcore 4 life.. met zn allen in in zaal staan en maar door gaan :) dat noem ik pas feesten en happy is ni vet.. terror of gewone hardcore
 
Originally posted by TT 70cc
Gister naar Kiekieris geweest in 's-Heerenhoek, met als special guests Party Animals, was geslaagd, was best veel animo..

Sommigen hebben dus 2 uur buiten staan wachten ;)
Maar was wel vet 8)

opflikkeren met hun, ik mocht er niet eens meer in terwijl ik foto van de week was en er eigenlijk gratis in mocht:'( :rolleyes: Nee, zonder dollen het was gewoon te druk daaro.. Ik vind de muziek van Charley Lownoise & Mental Theo echt nog wel goed.. (diegene die niet al te happy zijn dan) keb zelfs de verzamel cd van hun gekregen bij kerst.. Zat ook dvd bij echt wel grappig or. Wonderfull days en zo. De harde hardcore mag van mij echt wegblijven, dat klint nergens naar..
 
Originally posted by twistednrg
K vind nog steeds hardcore 4 life.. met zn allen in in zaal staan en maar door gaan :) dat noem ik pas feesten en happy is ni vet.. terror of gewone hardcore
daar ben ik het even helemaal mee eens!!! hardcore will survive
 
De Hardcore van nu vind ik echt wel beter als die happy hardcore. Maar ik wil niet zeggen dat het slechte muziek was ofzo, want vroeger was iedereen gabber of skater en dan had je nog alto ofzo. Maar gewoon de feeling als je op Masters of Hardore of Thunderdome bent is gewoon te vet. Maar ik vind het wel sonde dat sommige mensen het verknallen, door de hardcore een slecht beeld te geven.
 
Back
Top