Oude spullen van vroegah

Dubbeldrank

Well-Known Member
Ik was vandaag in mijn moeders schuur aan het kijken en kwam mijn oude Puch spul tegen. Ik zit er aan te denken het te verkopen, het frame staat niet op kenteken dus moet gekeurd worden, het is allemaal ongeveer 18 jaar geleden voor het laatst aangeraakt. Ik wilde het uiterlijk nog wat opknappen maar er is nooit wat van gekomen, eigenlijk is het meeste vrij ''nieuw'' de voorvork achterbrug etc zijn bijna nooit mee gereden, daarnaast ook wat oud spul erbij. Hutchinson banden zitten erbij waar nog niet op gereden is, en nog een hele boel andere zooi.
Het blokkie had ik bij De Jager in elkaar laten zetten met nieuwe krukas 65 cc polini eigenlijk compleet nieuw, ik had 750 gulden betaald voor de onderdelen en het werk, ik had vooraf een prijs afgesproken en hij zei dat er veel meer werk inzat dan wat we eigenlijk vooraf hadden afgesproken, maar een woord is een woord 750 was het, ik heb er krap 500 Km mee gereden.
Ik zat eraan te denken om hem in elkaar te zetten maar het frame is vrij waardeloos lijkt me omdat hij niet gekeurd is, of valt dat wel mee? Ik heb ook nog de standaard cilinder maar het blok als hij is is natuurlijk lekker snel.
IMAG0406.jpgIMAG0407.jpgIMAG0408.jpgIMAG0409.jpg
 

Attachments

  • IMAG0410.jpg
    IMAG0410.jpg
    242.8 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

Wat is je vraag precies, want dat is niet geheel duidelijk?

Neem aan dat je wilt vragen of je het spul beter kan verkopen of beter kan opbouwen neem ik aan??

Frame zal dan als nog eerst gekeurd moeten worden, en daarvoor zal de brommer eerst compleet in elkaar gezet moeten worden, alvorends het gekeurd kan worden.

Het is natuurlijk een moeilijke situatie op dit moment.. Of de boel proberen te verkopen (moet je net geluk hebben dat je er een koper voor kan vinden) Of anders nog meer geld in iets pompen, waarvan je niet zeker weet of je de brommer nog gaat gebruiken..

De spullen zullen zeker best wel wat waard zijn.. Maar in deze huidige tijd krijg je er denk ik amper iets er voor.. Maar het heeft zeker collectors waarde voor degene die zulke spullen zoeken.
 
Back
Top