oud type cilinder runner

pat

Well-Known Member
kan er mij iemand zeggen welk merk de cilinder is van gilera runner 2005
met originele cilinder reed ik bij 100 op teller en snel optrekken maar de bouten van cilinder waren af gebroken dus runner naar de winkel gedaan
en daar hebben ze andere cilinder op gezet maar nu weet ik niet welke
nu trekt hij langzaam op en top is maar 75 8O km op teller
dan gianeli record onder gegooid afgesteld maar rijd niet bijna voor geen
meter haal wel de 75 80 na 3km rijden

dus wil ik terug het oude type cilinder maar kweet het merk niet

mvg pat
 
Advertisement - register to remove this

Elke cilinder is weer een beetje anders natuurlijk, maar de runner darkdream uitvoering had geloof ik de snelste stnd cilinder. Deze kun je niet nieuw bestellen dus dan zou je een andere cilinder moeten hebben (dr70?)
 
heb je een foto van de afgebroken bouten? meestal is dit namelijk wel te maken , en de cilinder is ook wel te honen.

Imitatiecilinders lopen vaak minder mooi dan de std cilinder , er zijn wel redelijke imitatiecilinders maar dan moet je dus meer betalen en dan kom je dus weer aan de prijs wat honen en een nieuwe zuiger kost en zeg ik dus honen..

in dit geval zou uitboren mischien mogelijk zijn geweest , 15 a 20 minuten werk..
 
lijkt me logisch dat dat er niet op staat ;)

een imitatiecilinder kan ook zeker wel sneller gaan , maar dan zou ik er een degelijke zuiger in zetten , en de poorten aan (laten) passen.

dan loopt ie als je het goed doet net zo mooi als een std cilinder.

maar dan ben je dus al meer geld kwijt en doe je moeite terwijl er zo cilinders te koop zijn die net zo goed presteren als de std cilinder...

ik denk dus gewoon dat je pech hebt...
 
ik zou even terug gaan naar die zaak waar je bent heen geweest, en vragen wat ze met die cilinder hebben gedaan..

waarschijnlijk hebben ze hem weggegooit maar mischien ook niet, igg proberen waard lijkt mij?
 
weinig kans denk ik , meestal zullen ze zeggen , is oud ijzer geworden ,en is net opgehaald ...

en een 2e hands cilinderje is niet zo duur (originele) , even honen en je hebt een nieuwe :)
 
Back
Top