Oud model NRG vs NRG power

zippie078

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Weet iemand de verschillen tussen deze modellen?

De power heeft een digitaal dashboard dacht ik? Als de km teller het niet doet waar kan dit aan liggen?

Zijn beide blokken hetzelfde?
Wat zijn de rij ervaringen van de power ten opzichte van het oude model?

Is de wielmaat van de power groter?
 
Advertisement - register to remove this

De power heeft een digitaal dashboard dacht ik? Als de km teller het niet doet waar kan dit aan liggen?
Misschien kun je ook even uitleggen wat je met bovenstaande vraag precies bedoelt?

Bedoel je:
  • Het display licht niet op.
  • De snelheidsmeter doet het wel maar de km-teller werkt niet.
  • De snelheidsmeter en de km-teller doen het beide niet.
  • Of iets anders.
 
Misschien kun je ook even uitleggen wat je met bovenstaande vraag precies bedoelt?

Bedoel je:
  • Het display licht niet op.
  • De snelheidsmeter doet het wel maar de km-teller werkt niet.
  • De snelheidsmeter en de km-teller doen het beide niet.
  • Of iets anders.
Sparky,
Ik zit te twijfelen om een MC3 of Power aan te schaffen. Nu heb ik een Power gevonden waarvan alles aan het display werkt behalve de snelheidsmeter. Nu heb ik de sensor op internet gezien voor 72 euro maar het complete display kost 340 euro.
Verwacht je dat het de sensor is aangezien de rest het wel doet?
 
Sparky,
Ik zit te twijfelen om een MC3 of Power aan te schaffen. Nu heb ik een Power gevonden waarvan alles aan het display werkt behalve de snelheidsmeter. Nu heb ik de sensor op internet gezien voor 72 euro maar het complete display kost 340 euro.
Verwacht je dat het de sensor is aangezien de rest het wel doet?
Het is waarschijnlijk de sensor, die gaan nogaleens kapot door de hoeveelheid water en troep die erop komt bij het wiel, mijn NRG Power had er ook last van. Een nieuwe is ook niet zo duur : https://www.cityparts.nl/kilometert...o1XklxODxdqNmgdq_F7izn8daT8S4qKxoCm-wQAvD_BwE
 
Het is toch een Power uit 2009 geworden.
Kappen zijn niet gescheurd of iets en scooter rijd nog. Niet al te best maar dat maakt niet uit.
Alleen toerenteller doet een beetje raar, doet het af en toe wel en de knipperlichten blijven branden bij gas geven.

Nu zit hier een Runner voorvelg in, dus als iemand nog een voorvelg voor een power heeft graag.
 
Het is toch een Power uit 2009 geworden.
Kappen zijn niet gescheurd of iets en scooter rijd nog. Niet al te best maar dat maakt niet uit.
Alleen toerenteller doet een beetje raar, doet het af en toe wel en de knipperlichten blijven branden bij gas geven.

Nu zit hier een Runner voorvelg in, dus als iemand nog een voorvelg voor een power heeft graag.
Toerenteller die vreemd doet is een bekend probleem, bij mij had dit te maken met een kapotte accu. Knipperlichtrelais zit in je spannings regelaar, dus die zou je even kunnen testen. Ik heb er nog eentje liggen afkomstig van een zippie. (pia gebruikt dezelfde op alle 2t scooter met nieuw model blok/ontsteking)
 
Toerenteller die vreemd doet is een bekend probleem, bij mij had dit te maken met een kapotte accu. Knipperlichtrelais zit in je spannings regelaar, dus die zou je even kunnen testen. Ik heb er nog eentje liggen afkomstig van een zippie. (pia gebruikt dezelfde op alle 2t scooter met nieuw model blok/ontsteking)

Ja ik heb er zelf ook nog een, en ook nog een nieuwe accu. Heb er verder nog niet naar gekeken.
Wel naar de bougie gekeken. Hier moet toche een BR9ES in? Nu zit er een B9ES in. Dit heeft toch ook te maken met een toerenteller?
 
Back
Top