oud klasgenoot overleden #2

Status
Not open for further replies.

Erwin.

Well-Known Member
Hey,

Dit is een herhaling van het topic wat er eerst stond over een ongeluk met een impreza.

Ik maak nu even een nieuw topic aan. Vorige is erg uit de hand gelopen met wilde verhalen die ik ook maar "gehoord" heb en waar dus totaal niks van waar is.

Heb de eigenaar net gesproken en momenteel gaat het gewoon goed met deze jongen. Verhalen dat die voor de trein is gesprongen zijn totaal niet waar. De oorzaak is nog niet bekend en eigenaar weet zelf niet wat er allemaal gebeurd is.

Het meisje wat in de auto zat heeft gewoon allebei der benen nog en is al uit het ziekenhuis.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben...

Ga aub niet speculeren over hoe en wat want het is nou eenmaal gebeurd en de oorzaak is nog niet bekend.

Maak dit topic omdat ik voor de rest geen onzin wil vertellen....

mvg,

Erwin

Advertisement - register to remove this

Ah beters dan. Ik heb het vorige gelezen en heb besloten om maar niks te zeggen....

Maar jonge bestuurders moeten echt hun verantwoording nemen als ze zo broodnodig in een snelle auto willen rijden.

En maar afvragen waarom wij ons scheel betalen aan verzekeringen.

Blij dat het meisje beide benen nog heeft.

TEN eerste, er hoeft niet te hard gereden te zijn, ook al zeggen zoveel mensen het. Er is gewoonweg nog niks bekend en er wordt hard onderzocht.

DvO said:
Er gaan dagelijks 1000en mensen dood.
Maken we daar ook allemaal een topic voor aan?

Jonge, het is even om wat recht te zetten van een vorig topic, reageer dan gewoon niet.

DvO said:
Er gaan dagelijks 1000en mensen dood.
Maken we daar ook allemaal een topic voor aan?

Gaan we weer !

Mensen willen graag hun verhaal kwijt omdat ze zich daardoor misschien beter gaan voelen oid?

Als er zoiets gebeurd kun je alleen je medeleven tonen ! Zo niet? Reageer dan gewoon niet en ga in andere topics loos lullen ! :|

Je kunt er best zo over denken, maar denk er dan ook eens over na dat je het voor je houd en niet in zo'n topic zoiets gaat neerzetten !

Respectloos.........

Ik heb diverse posts verwijderd.
Post alleen iets als je iets nuttigs toe te voegen hebt, niet om iets af te zeiken oid.

Nah topic heeft weinig nut meer, vorige topic was voldoende:)

@erwin, iedereen weet nu sowieso hoe het zit :) voor e.v.t toevoegingen kan je me pm-en

Status
Not open for further replies.
Back