Oud en nieuw topic #1

T'lijkt niet zo hard te gaan maar irl word je aardig gek..

Knallen zijn inderdaad zeer moeilijk vast te leggen op film.

Vorig jaar hadden we ook een tank van 350 liter en die knalde op de filmpjes op de telefoon als een rotje :)

Dit jaar 2000 als het allemaal doorgaat..
 
Met oud en nieuw aarschijnlijk net zoals vorig jaar weer samen met vrienden eten en vooral drinken, dan rond half 1 opstap tot in de hele vroege uurtjes!
Wat we met vuurwerk doen weet ik nog niet.
 
Sowieso zoals vorig op een feest zwaar naar de klote.

Zit alleen te twijfelen tussen Extrema in Eindhoven of Sensation White in Dusseldorf....:p
 
wij hebben een meter buis, 10cm diameter die gaat vol met aceton peroxide :)

verder nog een iets kleinere buis ( 70/8 ) die gaat vol met een ander leuk goedje :D
 
Nou vooruit omdat er op aan word gedrongen: Kalkammonsalpeter.

KAS-Rookbom.

rookbom_02.jpg
 
U typt in google, KAS Rookbom, klikt de eerste de beste link aan en zie daar, precies hetzelfde plaatje.
Kan je wel raar komen doen natuurlijk, maar je kan ook het lezen en verder je mond houden. ;)
 
:D Je kan volgende keer ook gewoon afbeeldingen selecteren bij google, gaat sneller:+



Jou sig. slaat trouwens ook echt nergens op8P
 
Joh ben jij een beetje teveel gepest vroeger dat je zo lomp komt doen over internet, je durft zeker ook niet meer naar buiten?
Ik zei je net al, je kan ook gewoon je mond houden.

En dan kom je nou zeiken over mij sig, zoek een leven knul. :!
 
Joh ben jij een beetje teveel gepest vroeger dat je zo lomp komt doen over internet, je durft zeker ook niet meer naar buiten?
Ik zei je net al, je kan ook gewoon je mond houden.

En dan kom je nou zeiken over mij sig, zoek een leven knul. :!
Gozer, hebben ze je vroeger je laten vallen, is je voorste hersenkwab geamputeerd (daar zijn de sociale omgangsnormen gesitueerd), ben je opgevoed door chimpansees of ben je gewoon verstandelijk beperkt?
 
Back
Top