mja orion kan je best nemen .. rij zelf met een agf 27. heb de hele teering bende dan wel verbouwd, ma rij met een orion/killerby/w&mracing enz
motor veer achter in
voorveering aangepast voor meer druk
voorwiel omlaten spaken naar 12inch
frame verstevigen(voor de zekerheid)
motorisch kan je er ook het 1 en ander nog aan doen.
kop flowen, ander spruitstuk, andere carb, vliegwiel afdraaien enz
maar houd wel rekening, zo'n ducar blok heeft wel een 2 plaats koppeling, dus als je te ver gaat dan houd dat blokje het niet.
dit zelf heb ik opgelost door een echt honda(imi) blok met 4 plaats koppeling(+\-250 euro)
als je een wat duurdere bike wil kopen let dan goed op dat de koppeling boven op het blok zit en niet voor uitstekend naar het voorwiel( je hebt dan te maken met een 2 plaats)
dus die van 900 is een goeie optie als dat goed is, en anders even kijken op du-kra.nl
ik ben daar vorige week nog geweest en die man liet me een zeer nette fiets zien voor 1100 euro met een lifan 4 plaatskoppeling blok, voor en achter fastace veering en een degelijk en doorgelast frame.( een aanrader)
en owja . als jij ergens een spec ziet van een goedkope bike en er staat 11.6 of 10 pk .. reken daar maar niet op(hooguit 7 tot 8 pk)
hoop dat je hier wat mee kan.
gr dennis
deze doen allebij mee in de 10-