Orion Straatlegaal AGB-29 50cc OPVOEREN?

Status
Not open for further replies.

ExtremeSoul

Orion AGB-29 Crosser
Hallo,

Ik heb een Orion Straatlegaal AGB-29 50cc Carbon-look.

http://www.orionmotors.nl/shop/prod...d=512&osCsid=50cf3a788ae349de25f42238d3253c37

Hier is Alle infomatie over de brommer, en een afbeelding.

Nou is me vraag. Hoe kan ik hem opvoeren, ik heb totaal geen verstand van brommers en opvoeren :p ik weet alleen dat het erdoor harder gaat!.

daarbij wil ik het ook niet zelf doen, dat is logies dat ik naar een dealer ga, maar wat kan ik allemaal doen? ik zag schakels met Yasuni uitlaten ik wist niet dat zoiets mogelijk was op een 4tact.

Ik wil dat ie rond de 90km/p rijd.
Dus was kan er aan gedaan worden?
Tot nu toe is er ook helemaal niks aan gedaan! behalfe was bezine slangetjes vervangen !


Mvg,
Mark.
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat weinig mensen zich hier branden aan het chinees "kwaliteitsspul" en dat daarom weinig mensen hier wat zinnigs over kunnen zeggen. Maar waarschijnlijk is het gewoon een imitatie honda blok, en kan je daar onderdelen van kopen. Het is een 4-takt, dus je zit gauw vast aan een grotere cilinder. Ik zou wat informatie zoeken over 4-takt opvoeren.

Maar ik heb voor je gezocht hoe je de Orion AGB-29 kan opvoeren. Boven de gasschuif zou een begrensing zitten die je kan weghalen. Dit zou schelen.
 
Ik denk dat weinig mensen zich hier branden aan het chinees "kwaliteitsspul" en dat daarom weinig mensen hier wat zinnigs over kunnen zeggen. Maar waarschijnlijk is het gewoon een imitatie honda blok, en kan je daar onderdelen van kopen. Het is een 4-takt, dus je zit gauw vast aan een grotere cilinder. Ik zou wat informatie zoeken over 4-takt opvoeren.

Maar ik heb voor je gezocht hoe je de Orion AGB-29 kan opvoeren. Boven de gasschuif zou een begrensing zitten die je kan weghalen. Dit zou schelen.