Ik heb een originele type 2 gekocht uit duitsland, kwam met koopovereenkomst en ik wil hem laten keuren om bromplaat. Maar hij loopt 40 zonder prop en varioring, lijkt me logisch omdat het origineel een snor scooter is.
Maar voor de keur moet hij toch wel ongeveer 50 lopen. Hoe kan ik die extra 10 kmpu omhoog gaan voordat ik de cilinder ga aanpassen enzo.
Ook heeft hij trommelremmen en is verder helemaal gebouwd op snor, dus is het dan mogelijk om uberhaubt te laten keuren naar brom? Als iemand me kan verwijzen naar een lijst met eisen voor brom kenteken zou dat fijn zijn.
Maar voor de keur moet hij toch wel ongeveer 50 lopen. Hoe kan ik die extra 10 kmpu omhoog gaan voordat ik de cilinder ga aanpassen enzo.
Ook heeft hij trommelremmen en is verder helemaal gebouwd op snor, dus is het dan mogelijk om uberhaubt te laten keuren naar brom? Als iemand me kan verwijzen naar een lijst met eisen voor brom kenteken zou dat fijn zijn.