Originele setup

Davycena

New Member
Weet iemand waar je de originele setup van scooters kan vinden? Ik wil mijn sym Orbit 2 weer origineel maken, ik heb Sym een mail gestuurd maar die zeiden dat ik naar een dealer moet gaan maarja dan ben ik voor zo'n 1/2 dagen mn scooter kwijt en zo'n 20 a 30 euro duurder uit.
Ik weet dat je zelf een beetje moet kijken wat het beste is maar ik heb niet echt het tijd en geld om verschillen rollen en sproeier sets te kopen en steeds verschillende combinaties te proberen.

Mocht iemand de originele setup weten of zelf zijn sym goed hebben afgesteld laat het me aub weten.
Mijn setup op dit moment:
Sproeier: 78
Rollen: 7 gram
Trekveren en drukveer standaard

Advertisement - register to remove this

Bij een dealer ben je wat wel meer dan 20/30 kwijt haha. Als je geen zin erin hebt en geen geld hebt dat je eraan wilt uitgeven dan kan je er beter mee stoppen. Mij heeft het ongeveer 50€ gekost om mijn scooter af te stellen laatst. Heb je al eens gegoogled naar richtlijnen voor Joun scoot?

Davycena

New Member
Bij een dealer ben je wat wel meer dan 20/30 kwijt haha. Als je geen zin erin hebt en geen geld hebt dat je eraan wilt uitgeven dan kan je er beter mee stoppen. Mij heeft het ongeveer 50€ gekost om mijn scooter af te stellen laatst. Heb je al eens gegoogled naar richtlijnen voor Joun scoot?
Had totaal niet aan richtlijnen gedacht, heb t net opgezocht en dat beantwoord eigenlijk mn vraag, bedankt :D

Advertisement - register to remove this