This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

origineel Mina.Hor. spul te koop +spiegels(area51)

Status
Not open for further replies.

ace_

Well-Known Member
Te Koop:

17,5 carb. met kabelchoke aansluiting, olie en vacuum aansluitingen.
(€35 incl.)

Originele Mina. Hor. Variateur. Verkeerd in goede staat. Heeft 1000km in me scoot gezeten (std was het toen nog) prijs:?

Originele Area51 uitlaat. 500km gelopen. alle begrenzers zitten er nog in. In zeer goede staat. Deze uitlaten zijn rond de 300 euro in de winkel maar ik vraag er rond de €120 voor(bied maar!)

Ook heb ik nog een paar area51 spiegels te koop liggen. Ik weet niet wat ik daar voor moet vragen dus....bied maar!

Originele cilinder. 2000km gelopen. Heeft een nieuw zuigertje nodig denk ik. moet toch wel rond de €40 opbrengen denk ik.

Voor de liefhebbers heb ik ook nog een 12mm carb liggen!


Als je me wilt spreken dan graag via msn: Rick_de_Bruijne@msn.com of PM.

Reply'en kan natuurlijk ook!
 
Last edited:
17,5 gaat maybe naar B-100 voor 35euro. Hij heeft nog niet verder gereageerd dus hij is nog beschikbaar.

De rest is er ook nog!

Kom op mensen....!
 
Originele Area51 uitlaat. 500km gelopen. alle begrenzers zitten er nog in. In zeer goede staat. Deze uitlaten zijn rond de 300 euro in de winkel maar ik vraag er rond de €120 voor(bied maar!)

Is dit een nieuwe type (terugloop) of het oude type rechte met chromen pot?
 
]

Dit is juist de nieuwe uit 2000 Dat is die rechte!!
Die oude uit '98 heeft een gare terugloop!
Je zei het iets verkeerd.

Ik heb dus de rechte!
 
heb je nog een pm gestuurd (2 zelfs ) gaarne een reactie :7

//edit//.
heb al een reactie, sorry niet gezien moet nu werken pm je vanaaf nog wel ff denk.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.