Origineel maken Peugeot Zenith Snor 11-1997 kunstoffen tank

peugeot-zenith-25kmh

Paul Peugeot Zenith 25km/h Bordeaux-Rood
Beste Forumleden en scooterliefhebbers.

Ik ben Paul ben 33jaar oud en kom uit de buurt van Baarlo, midden limburg
en heb afgelopen week mijn aller-eerste snorscooter aangeschaft.
Hiervoor heb ik altijd een blauwe Puch Typhoon gehad van 1995,
De recent aangeschafte scooter is een
bordeaux-rood-metallice Peugeot Zenith geworen van November 1997.

Daar het scooterje optisch nog erg mooi is heb ik deze aangeschaft ook al beviel me bij
de proefrit al minder dat deze op de teller makkelijk 45kmh loopt.

Daar me dit veels te snel is zonder helm, en ik graag de wet respecteer :)
(scooter moet mee kunnen met mijn cabrio-tje naar het buitenland)
ben ik op zoek naar de originele setup van de Peugeot Zenith,
of de juiste en legale manier om ervoor te zorgen dat deze Zenith weer 25 kmh loopt.

Ik zoek de specificaties van de volgende originele onderdelen:
- gewicht van de originele rolletjes
- welke drukveer (er zit nu een groene in)
- welke koppelingsveertjes?
- welke maat sproeier?
- zijn er verder nog begrenzingen origineel aangebracht, die ik terug kan plaatsen
zoals in de uitlaat, luchtbegrenzing, vario?

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp en voor iedereen veel zorgeloze kilometers gewenst

Groeten van Paul
 
Advertisement - register to remove this

Dank je wel voor je snelle reactie, :)
Dan ga ik eens zoeken of ik een dergelijke vario-plaat ergens kan verkrijgen.
Een prop in de uitlaat kan ik wel terug lassen.
Ik ben wel benieuwd welke doorsnede de begrenzer heeft, zodat
het gat in de begrenzing de juiste maat heeft.

Mvg Paul
 
bij een speedfight zit er zo'n varioplaat in, ik weet niet zeker of dit bij een zenith ook zo is, voor de zekerheid zou ik een scooterzaak bellen.
De diameter van de prop is gewoon een beetje uitproberen.
 
Back
Top