This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Origi uitlaat met 50 alu. Gila ?

Status
Not open for further replies.

HearseDriver

Well-Known Member
Ok.. Vorige week vrijdag aangehouden door een motormuis vanwege mijn uitlaat. Eerste dag naar school met scoot (Aerox) en meteen op rollenbank omdat mijn uitlaat niet goedgekeurd is ofzo zei ie ( Gianelli Shot/Nardo ). Eerst dik choken op rollenbank, resultaat: 0,3kw. Ik blij, motormuis niet tevreden. Uiteindelijk had ie de choke uitgevonden en toen dus dik over teller heen, dikke 2kw :'( . Tot mijn grote verbazing mocht ik verder rijden en gister heb ik geel papiertje binnen gekregen.. Boete word bepaald door Off. v. Justitie dus is nog ff afwachten.

Mijn vraag is nu, wat als ik nou originele uitlaat dr onder zet ? Ga ik er dan ver op achteruit ? Hij trekt echt hard en gaat op top ook wel een kleine 100 met 50 alu. Gilardoni i.c.m Gianelli Shot/Nardo. Verder wil ik een euro begrenzer laten inbouwen als ik origi uitlaat er onder heb..

dat gelul van dat ie niet is goedgekeurd slaat nergens op. Toen ik mijn reverse kocht zat er zon kaartje bij waarop stond dat ie goedgekeurd was voor europese openbare weg. Als je de prop eruit haalt is dat natuurlijk niet meer zo maar je moet wel gewoon dat kaartje meenemen en dan laat je dat zien en dan is die smeris best wel uitgeluld.

Status
Not open for further replies.