This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ori filter?

crosserke995

Well-Known Member
nu heb ik mij een ori luchtfilter aangeschaft op mn booster spirit en vertelden ze me dat ik zonder prop moest rijden is dat dan het buisje van 90 graden afzagen?
 
dat maakt weinig uit , ligt een beetje aan je setup , in principe kan het buisje wel blijven zitten.

als je een carburateur hebt groter dan 19mm dan zou je de prop eruit kunnen halen , ik had m er bij mijn viper met70cc en 19mm nog gewoon in , geen verschil met of zonder.
 
nu heb ik mij een ori luchtfilter aangeschaft op mn booster spirit en vertelden ze me dat ik zonder prop moest rijden is dat dan het buisje van 90 graden afzagen?

nee dat is niet het buisje wat 90° draait wat direct op de carb zit, het is het kleine buisje wat de lucht in de luchtfilter binnen laat, dat er uit halen.

je kan ook ev die 90° buis wat afzagen, maar denk dat dat niet veel helpt.

Grtz,
 
nee dat is niet het buisje wat 90° draait wat direct op de carb zit, het is het kleine buisje wat de lucht in de luchtfilter binnen laat, dat er uit halen.

je kan ook ev die 90° buis wat afzagen, maar denk dat dat niet veel helpt.

Grtz,

afzagen???? waar slaat dat op?

@ topicstarter , blijf nou maar gewoon van je filter af want er gebeurd niks als je iets veranderd , je verneukt hoogstens wat...