orginal cil tunen

scooter fr€@k

Well-Known Member
ik wil voor de fun mijn std cil tunen omdat ik binnekort toch een ander krijg , maar wat moet ik dan doen want k snap het ff niet meer , voor de uitlaat poort moet ik daarvoor breder make of hoger ?????
en als ik die uitlaatpoort polijst maak het dan ook iets uit ??
en kan ik nog iets anders doen??????
thx
hoiuh

Advertisement - register to remove this

ik kan op de mm nauwkeurig werken als ik weet hoe de richtlijnen zin lukt het mij hoor .
dat is het probleem nçiet ik weet gewoon niet wat ik moet doen mun dealer zegt zijlinks bijwerke op forum zegge omhoog bijwerke ja ik weret het ff niet meer

jah als je toch wil proberen en toch een andere krijgt kan die best beetje experimenteren toch??
maak de uitlaatpoort gewoon wat ronder en ietsjes omhoog, en dan aan de kant die je carters in gaan zijn van die kamers waar de benzine doorheen stroomt die spijltjes moet je ff scherp maken.....
voor de rest moet je meer ervaring hebben wil je um verder tunen en je moet niet te vee lverwachte aan vermogenwinst

scooter fr€@k said:
weet je je leert door het te doen .
en ik wil het ook leren he dusja dan had ik ook liever even aan jullie gevraagd want idd ik ken er nog niet veel van ma iedereen is van dat punt moete beginne

beter ga je eerst eens het scooterforum een paar dagen lang doorlezen en erover nadenken , je leert niet in 1 dag tunen...

beetje aanpassen is geen probleem , maar tunen gaat veel verder dan alleen de cilinder een beetje veranderen

Back