opzoek naar orginele onderdelen

Status
Not open for further replies.

markie aerox

suzuki sj416 member
ik wil me scooter gaan verkopen maar ik heb nog orginele cylinder,carb + koppeling nodig, eventueel te ruil tegen m'n spulletjes wat eronder hangt

------------------
aerox: malossi mhr 50, 19mm DO, gianelli shot, multivar,ventivilar, malossi v-snaar. als 't meezit over paar weken malossi hypereed membraam en recht spruitstuk en heel misschien mhr uitlaat
 
Advertisement - register to remove this

ik heb nog wel een ori cil, en koppelding liggen.

dus je wil m´n mhr pijp niet meer? neem ik toch aan, als je hem gaat verkopen??
 
Ik heb originele carb, cil en koppeling voor je liggen, zeg maar wat je er voor wilt geven...
 
ik heb genoeg van dat ding als ik weer is een daggie rij dan is ie alweer naar de klote kan ik weer nieuwe onderdelen halen maar ja zeg maar wat je er voor wilt hebben dan zal ik 't is overleggen
 
Mark, ik heb die orginele shit wel, en wil die MHR50 van je. Neem aan dat het een MHR50rep is? Iig, check icq, of mail me even op rolferikkarst@yahoo.com

[This message has been edited by SR-Fanatic (edited 28 May 2001).]
 
hey ik heb wel interesse in je Giannelli Shot en in je Multivar (is het een MHR of Sport)

Wat moet je ervoor hebbe??

Orginele onderdelen heb ik er niet tegenover staan.

mzzl
 
ik heb een originele vario voor je.
wat vraag je voor die shot en 19 DO?
 
Orginele carb, koppeling en cilinder heeft ie nu al
smile.gif

En de MHR50 is weg
smile.gif

tenminste, bijna....
 
orginele vario heb ik zelf nog en de shot is niet te koop maar de 19 mag wel weg doe maar een bod ding is net maand/anderhalve maand oud
 
vario mag wel weg voor 100 piek heb er zelf 140 voor betaalt is een mhr
heb ik over gekocht van nastro laatst is heel setje met koelvin en v-snaar
 
Originally posted by SR-Fanatic:
Neem aan dat het een MHR50rep is? [This message has been edited by SR-Fanatic (edited 28 May 2001).]

Nee, helaas... het is geen MHR50-Replica, die bestaat nl. niet
smile.gif
...

Maar een Team is toch ook goed?
wink.gif


Greetz.
 
Zeker weten dat MHR50 Rep wel bestaat. Ik heb er laatst zelfs nog 1 in me klauwen gehad, van een vriend van me. Dat is er dan trouwens wel 1 met maar 1 zuigerveer, ipv 2 bij 70rep, maar op de cilinder staat toch echt MHRreplica. Lijkt me duidelijk
smile.gif
 
Zover ik het weet verkopen ze een team 50 met een zuiger voor de standaard krukas als een speed 50...........
 
eej voor die 19mm wil ik 100 piek hebben maar die gaat er pas af als ik de orginele onderdelen heb anders kan ik zelf nie meer rijden snappie
smile.gif
 
Originally posted by Sugadaddy:
Zover ik het weet verkopen ze een team 50 met een zuiger voor de standaard krukas als een speed 50...........

Weer een typisch geval van Malossi-spraakverwarring, slaat dus gewoon weer nergens op...

Greetz.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top