This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Opvul-bus vario

psapp007

BMW 318i
Ik wil graag de maten weten voor een opvul bus die de starter krans etc. van een minarelli moet vervangen. Want ik heb zometeen die elek. starter toch niet meer nodig. Kan iemand mij hier aan helpen.

Het zal al wel 100 X gevraagd zijn maar ik kan het niet vinden, weet niet hoe ik het moet omschrijven.. en dus searchen.

groeten Patrick
 
Last edited:
Ga het zelf ff lekker opmeten... of realiseer je dat het toch weinig uitmaakt en laat het zitten. Die elestart disc heeft in de buitenrand een paar naaldlagers geloof ik, ik denk niet dat je er erg veel me zou opschieten.
 
Je zou ff moeten proberen, grossie@aerox heeft het zelfde probleem. Gewoon een tig aantal weitjes halen die om de krukas passen, en dan gewoon gaan probern 3 of 4 weitjes lijkt mij genoeg. Anders kan je altijd wat meer doen tot je de juiste dikte hebt. Laat je het zitten volgens AIDIX gaat je vario en meuk nogal ratelen.

Jim
 
Aidix said:
Ga het zelf ff lekker opmeten... of realiseer je dat het toch weinig uitmaakt en laat het zitten. Die elestart disc heeft in de buitenrand een paar naaldlagers geloof ik, ik denk niet dat je er erg veel me zou opschieten.

Als je nou niks zinnigs te zeggen hebt, doe het dan niet ik dacht dat dit forum er was om mensen te helpen en niet om mensen af te kraken. Ik wilde gewoon weten of er iemand is die toevallig die maten heeft liggen en mij dus kan helpen!!