Opvoeren

Samdebam

New Member
Hallo,
Ik heb een Kymco super 8r gekocht (50cc euro5 injectie 4 takt) en het is echt gevaarlijk hoe snel zon ding rijd veel te sloom ik haal maar max 42 is het mogelijk om hem iets harder te hebben lopen ik weet dat het echt onmogelijk is om hem 80 te hebben lopen maar iets van 50/55.
Weet iemand wat ik precies moet doen en/of ik er wat voor moet kopen? en welke onderdelen precies?
Hij trekt trouwens ook enorm sloom op.
 
Advertisement - register to remove this

Beste,
Hier loopt de kymco super 8 R ongeveer 60 km met een andere vertanding en andere rolletjes.
Ook ik wil de scooter nog sneller laten lopen, maar er is zover ik weet nog geen oplossing voor meer benzine via de ECU.
 
ik ben helemaal verliefd op de nieuwe Super8... maar laat hem graag in de winkel staan..
voor t geld wat je er in moet stoppen om een beetje voorruit tekomen... koop ik een motor.
 
ik ben helemaal verliefd op de nieuwe Super8... maar laat hem graag in de winkel staan..
voor t geld wat je er in moet stoppen om een beetje voorruit tekomen... koop ik een motor.
Er moet toch wel iets te bedenken zijn om de bestaande software te veranderen?!
 
Waar wil je 80 rijden?

Als politie je zo ziet rijden, sta je binnen paar minuten aan de kant met een wok op zak, en mag je met je scooter lekker naar huis lopen.
 
Waar wil je 80 rijden?

Als politie je zo ziet rijden, sta je binnen paar minuten aan de kant met een wok op zak, en mag je met je scooter lekker naar huis lopen.
Is ook. Alleen een beetje sneller optrekken en een topsnelheid van 65 km durf ik nog wel aan.
 
Back
Top