Opvoeren

jvhjonas

New Member
ik heb een piaggio zip van 2021.
Dit is een euro 5 iget.
Iemand die weet waar ik dit kan opvoeren of bij wie voor een lage prijs?
Ik rij er nu al een aantal maanden 25 mee.
Dit begint stilletjes aan te kijken op 10km/u.
Is voor de regio gent.
 
Advertisement - register to remove this

Ik neem aan dat je voor je de aankoop hebt gedaan al een beetje onderzoek hebt gedaan naar wat je kocht.
Dan zou je weten dat iget en opvoeren al niet echt bij elkaar passen en iget en goedkoop ook niet, dus goedkoop opvoeren al helemaal niet
 
Nou ik denk dat hij het vast wel stoer vond om net als zijn maatjes die ook op een snor rijden (lekker zonder helm) ook maar te kiezen voor een snor. Prima als je dat kiest. Moet je ook hier niet komen kraaien omdat hij maar 25km/u kan.

Als je dat niet begrijpt, snap je vast ook niet waarom dat ding maar 25 km mag.
Alleen het probleem van de meeste van zulke mensen is dat ze een scooter maar als scooter zien. En niet verder kijken dan dat.
Dus je koop een 25km voertuig en dan wil je een gratis upgrade naar een 45km voertuig (liefst nog veel harder als dat even kan)
 
Nou ik denk dat hij het vast wel stoer vond om net als zijn maatjes die ook op een snor rijden (lekker zonder helm) ook maar te kiezen voor een snor.
  • @eurokit , Gent ligt in Belgie.
  • Een snorfiets heet in Belgie een klasse-A bromfiets.
  • In Belgie moet je dus ook op een klasse-A bromfiets/snorfiets een helm dragen.
  • Om in Belgie op een klasse-A bromfiets te mogen rijden, hoef je niet in het bezit te zijn van een AM-rijbewijs.
  • Een brommer heet in Belgie een klasse-B bromfiets.
  • Om in Belgie op een klasse-B bromfiets/brommer te mogen rijden, moet je wel in het bezit zijn van een AM-rijbewijs.
  • Ook in Belgie moet je op een klasse-B bromfiets/brommer een helm dragen.
Het verschil ligt hem dus in, het wel of niet hebben van een AM-rijbewijs.

@LennyP , zoals je in de "Terms and rules", waarna de link van @it's_A_Lex in z'n post #2 verwijst, kunt lezen, wordt hier op dit forum snortunig of te wel tuning van klasse-A bromfietsen niet graag gezien.
 
Last edited:
Back
Top